We wrześniu br. agencja kreatywna More Bananas, działająca od 2016 roku w Krakowie, zakończyła działalność po 9 latach istnienia. Firmą kierowała Anna Ledwoń-Blacha, która nie ukrywała, że zamierza kontynuować karierę zawodową jako konsultantka i szkoleniowiec.
Ekspertka podzieliła się na Facebooku swoimi najbliższymi zawodowymi planami, czyli stworzeniem nowej marki BrandWitch.

Jak mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, "wiedźma od strategii" już gdzieniegdzie funkcjonuje w branżowej przestrzeni.
– Marka strategiczna. Moja. Bez spółek i zatrudniania ludzi. Ale z partnerami stałymi, których już mam na pokładzie. Chcę rozgraniczyć dwa światy: moje nazwisko i działania szkoleniowe, warsztatowe, komunikacyjne od działań strategicznych i bardziej kreatywnych – dodaje.
Na razie ekspertka nie chce zdradzać więcej szczegółów, wspomina jedynie, że marka wystartuje w przyszłym roku, nie precyzując dokładnego terminu.
Ledwoń-Blacha to ekspertka ds. marketingu cyfrowego, social mediów i strategii komunikacyjnych, współzałożycielka agencji More Bananas (zakończyła działalność w 2025 r.). Prowadzi szkolenia, jest autorką książek oraz prelegentką na konferencjach branżowych.











