Była szefowa More Bananas z nowym projektem. Start w przyszłym roku

Anna Ledwoń-Blacha, była szefowa agencji kreatywnej More Bananas, która zakończyła działalność we wrześniu br., wystartuje w przyszłym roku z nowym projektem. Ekspertka chce działać pod nową marką BrandWitch.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Była szefowa More Bananas z nowym projektem. Start w przyszłym roku
Screen

We wrześniu br. agencja kreatywna More Bananas, działająca od 2016 roku w Krakowie, zakończyła działalność po 9 latach istnienia. Firmą kierowała Anna Ledwoń-Blacha, która nie ukrywała, że zamierza kontynuować karierę zawodową jako konsultantka i szkoleniowiec.

Ekspertka podzieliła się na Facebooku swoimi najbliższymi zawodowymi planami, czyli stworzeniem nowej marki BrandWitch.

Screen
Screen © Facebook | Anna Ledwoń-Blacha

Jak mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, "wiedźma od strategii" już gdzieniegdzie funkcjonuje w branżowej przestrzeni.

Marka strategiczna. Moja. Bez spółek i zatrudniania ludzi. Ale z partnerami stałymi, których już mam na pokładzie. Chcę rozgraniczyć dwa światy: moje nazwisko i działania szkoleniowe, warsztatowe, komunikacyjne od działań strategicznych i bardziej kreatywnych – dodaje.

Na razie ekspertka nie chce zdradzać więcej szczegółów, wspomina jedynie, że marka wystartuje w przyszłym roku, nie precyzując dokładnego terminu.

Ledwoń-Blacha to ekspertka ds. marketingu cyfrowego, social mediów i strategii komunikacyjnych, współzałożycielka agencji More Bananas (zakończyła działalność w 2025 r.). Prowadzi szkolenia, jest autorką książek oraz prelegentką na konferencjach branżowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator