Look Media specjalizuje się w planowaniu kampanii reklamowych na cyfrowych i tradycyjnych nośnikach OOH, kinie, radiu, telewizji. Oferuje także współpracę z influencerami, product placement w polskich filmach i serialach, organizację prestiżowych wydarzeń związanych z premierami filmowymi.
Łukasz Gawęcki wiele lat w Multikino Media
Łukasz Gawęcki przez ponad 10 lat związany był z Biurem Reklamy Multikino Media. Ostatni rok pełnił funkcję head of new business & partnerships, odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów, rozwój współpracy z kluczowymi partnerami, sponsoring projektów specjalnych, takich jak Kino na Obcasach, Kultowe Kino, Offowe Kino, a także współtworzenie inicjatyw takich jak Familijne Wtorki czy Poniedziałki z Lay’s.
Przez lata pracy w Multikino Media Łukasz Gawęcki współpracował z takimi markami jak Bookbeat, Colian, Groupon, Kompania Piwowarska, Lenovo, LEGO, Oponeo, PGE, PKP, Rainbow, Rossmann, Storytel, Wedel.












