Jimek będzie reklamował odzież Bytom

Kompozytor i producent muzyczny Radzimir Dębski (Jimek) został ambasadorem limitowanej kolekcji odzieży Bytom (produkowanej przez Grupę VRG). Na potrzeby jej komunikacji marketingowej skomponował utwór.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jimek będzie reklamował odzież Bytom
fot. Facebook / Bytom - sztuka krawiectwa od 1945

Kolekcja marki Bytom promowana przez Jimka obejmuje m.in. płaszcze, marynarki, swetry, dzianiny i spodnie. Marta Gos, dyrektor kreatywna spółki VRG, podkreśla, że kolekcja to przykład slow fashion, gdzie znaczenie ma każdy detal, a ubranie jest dopasowane do osobistych preferencji i podkreśla osobowość oraz oryginalny, osobisty styl.

- W pewnym sensie przenosi nas ona do innej epoki, do ery elegancji, pozostając jednocześnie nowoczesna. Mam nadzieję, że klienci docenią precyzję, jakość i trwałość materiałów, ale też funkcjonalność i dopasowanie poszczególnych elementów do tempa współczesnego życia - mówi.

- Zależało nam na odzwierciedleniu osobistego stylu JIMKA w kolekcji poprzez połączenie klasycznej elegancji z jego eklektycznym, luźnym i komfortowym stylem. Współpracowaliśmy nad każdym elementem, wzajemnie uzupełniając swoje pomysły - dodaje Marcin Żukowski, główny projektant i dyrektor kreatywny marki Bytom.

VRG podkreśla, że wszystkie elementy kolekcji zostały wyprodukowane w Polsce. - Bardzo się cieszę, że ubrania z mojej kolekcji pojawią się na rynku pod brandem polskiej firmy z tradycjami i że szyjemy je tu, na miejscu. To jest właśnie dla mnie szpan: jakość i powrót do tego, co kiedyś miało w modzie znaczenie, a gdzieś po drodze o tym zapomnieliśmy, zachłystując się masową produkcją. Nasza kolekcja ma najlepsze cechy oferty legendarnych europejskich firm, szczycących się rzemieślniczym podejściem do mody – jakość, krój, materiały - wylicza Jimek.

Kolekcja Bytom x Jimek pojawi się w sprzedaży w połowie października. W ramach współpracy kompozytor przygotował utwór, który będzie ścieżką dźwiękową kampanii reklamowej. Kompozycja ma odzwierciedlać emocje towarzyszące tworzeniu kolekcji: od poszukiwania idealnych tkanin, przez pracę nad projektem, szycie ubrań, do ostatecznego efektu.

Wcześniej Jimek wystąpił w akcjach reklamujących m.in. ING Bank Śląski, MTV Polska i Play Next, w 2016 roku został ambasadorem marketingowym Porsche Panamera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa