BZ WBK z nową agencją od września

Na wrzesień planowane jest zakończenie przetargu na obsługę reklamową BZ WBK. Przy jego realizacji interweniował niedawno Paweł Tyszkiewicz z SAR-u.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Do swojego przetargu reklamowego BZ WBK zaprosił sześć agencji, z których jedna zrezygnowała z walki o ten budżet zaraz po otrzymaniu briefu. Z pozostałymi agencjami bank kontaktował się telefonicznie i mailowo, co wzbudziło zastrzeżenia Stowarzyszenia Agencji Marketingowych SAR, ponieważ jest niezgodne z kodeksem dobrych praktyk przetargowych. Ponadto SAR ocenił, że bank wymaga od agencji zbyt wielu prac przetargowych.

Paweł Tyszkiewicz, członek zarządu SAR-u, spotkał się w tej sprawie z pracownikami departamentu marketingu BZ WBK. Przedstawiciele banku zadeklarowali, że ograniczyli o połowę wymagania wobec agencji biorących udział w przetargu - teraz mają one przygotować tylko po cztery scenariusze spotów. W przetargu nadal uczestniczy pięć firm reklamowych.

BZ WBK planuje rozstrzygnięcie przetargu na wrzesień. Przez ostatnie dwa lata bank obsługiwała agencja GPD Advertising. Firma ta bierze udział w bieżącym przetargu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"