Green Caffè Nero w kampanii "Cała nadzieja w ludziach" zdradza kulisy i pokazuje drogę filiżanki od jej powstania aż po moment, gdy z ciepłym napojem trafia do rąk gości.
Historie przedstawione w kampanii "Cała nadzieja w ludziach" to dowód, że kawiarnie Green Caffè Nero nie są wyłącznie miejscem serwowania kawy, lecz przestrzenią tworzoną przez ludzi, rzemiosło i pasję — czytamy w komunikacie prasowym zapowiadającym kampanię.
Cała nadzieja w ludziach

W ramach akcji promocyjnej powstały trzy krótkie filmy, które można zobaczyć w mediach społecznościowych marki (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube) oraz spot kinowy.
– Chcemy, aby kampania "Cała nadzieja w ludziach" pokazała, że codzienna praca rzemieślników, zespołu i obecność naszych gości tworzą niepowtarzalną atmosferę w każdej kawiarni. To nie są jedynie przestrzenie do serwowania napojów, to miejsca, w których pasja łączy się z kunsztem, doświadczeniem i autentycznością. Każdy element wnętrza, każda filiżanka i każdy szczegół opowiadają swoją historię, a ich wartość wynika z rąk i zaangażowania ludzi, którzy je tworzą. W świecie, w którym żyjemy w ciągłym pędzie i coraz częściej otacza nas sztuczna inteligencja, wierzymy, że to właśnie człowiek – jego uśmiech, pasja i precyzja – nadaje codzienności sens i prawdziwą wartość – mówi Ewelina Karpińska, head of brand & marketing Green Caffè Nero.

Kulisy kampanii Green Caffè Nero "Cała nadzieja w ludziach"
Jak czytamy w komunikacie prasowym, pierwszy film przenosi widzów do kaszubskiej fabryki porcelany "Lubiana", gdzie powstają filiżanki, które trafiają do kawiarni Green Caffè Nero. Kamera towarzyszy rzemieślnikom przy formowaniu, wypalaniu i zdobieniu naczyń. W materiale wzięli udział pracownicy związani z tym miejscem nawet od kilku dekad. Wielu z nich pracuje tam całymi rodzinami.
Drugi film pokazuje warszawską kuźnię "Kowale Losu". Metalowe elementy tych praskich mistrzów rzemiosła można spotkać w każdej kawiarni Green Caffè Nero. Pan Jerzy i Pan Wiesław pracują przy kowadle, tworząc detale – od balustrad po drobne dekoracje.
Trzeci film koncentruje się na pracy w samej kawiarni, przybliżając codzienne obowiązki zespołu oraz atmosferę współtworzoną przez gości. Jedną z bohaterek jest Anastazja – kierowniczka kawiarni, która dzięki swojemu talentowi plastycznemu tworzy wyjątkowe dekoracje.

Integralną częścią kampanii są również reportaże, które będą ukazywały się na stronie internetowej Green Caffè Nero. To osobiste opowieści rzemieślników i pracowników, skupiające się na poszczególnych bohaterach, które odsłaniają, jak wiele pracy, tradycji i pasji kryje się za każdym elementem wnętrza czy detalem towarzyszącym gościom na co dzień. Cykl będzie ukazywał się stopniowo.
Dopełnieniem kampanii będzie emitowany w sieci kin Multikino w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście spot, "będący filmową esencja opowieści, która syntetycznie przedstawia przesłanie kampanii i jej strategiczny wymiar – w centrum komunikacji Green Caffè Nero są ludzie, ich zaangażowanie i pasja".












