"Cała nadzieja w ludziach". Green Caffè Nero z nową kampanią

Sieć Green Caffè Nero rusza z kampanią "Cała nadzieja w ludziach", której celem jest podkreślenie niepowtarzalnej atmosfery każdej kawiarni. W ramach akcji do internetu trafiły trzy krótkie filmy, a widzowie Multikina w wybranych miastach Polski zobaczą na ekranach spot wizerunkowy.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Cała nadzieja w ludziach". Green Caffè Nero z nową kampanią
Materiały prasowe

Green Caffè Nero w kampanii "Cała nadzieja w ludziach" zdradza kulisy i pokazuje drogę filiżanki od jej powstania aż po moment, gdy z ciepłym napojem trafia do rąk gości.

Historie przedstawione w kampanii "Cała nadzieja w ludziach" to dowód, że kawiarnie Green Caffè Nero nie są wyłącznie miejscem serwowania kawy, lecz przestrzenią tworzoną przez ludzi, rzemiosło i pasję — czytamy w komunikacie prasowym zapowiadającym kampanię.

Cała nadzieja w ludziach

W ramach akcji promocyjnej powstały trzy krótkie filmy, które można zobaczyć w mediach społecznościowych marki (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube) oraz spot kinowy.

– Chcemy, aby kampania "Cała nadzieja w ludziach" pokazała, że codzienna praca rzemieślników, zespołu i obecność naszych gości tworzą niepowtarzalną atmosferę w każdej kawiarni. To nie są jedynie przestrzenie do serwowania napojów, to miejsca, w których pasja łączy się z kunsztem, doświadczeniem i autentycznością. Każdy element wnętrza, każda filiżanka i każdy szczegół opowiadają swoją historię, a ich wartość wynika z rąk i zaangażowania ludzi, którzy je tworzą. W świecie, w którym żyjemy w ciągłym pędzie i coraz częściej otacza nas sztuczna inteligencja, wierzymy, że to właśnie człowiek – jego uśmiech, pasja i precyzja – nadaje codzienności sens i prawdziwą wartość – mówi Ewelina Karpińska, head of brand & marketing Green Caffè Nero.

Kulisy kampanii Green Caffè Nero "Cała nadzieja w ludziach"

Jak czytamy w komunikacie prasowym, pierwszy film przenosi widzów do kaszubskiej fabryki porcelany "Lubiana", gdzie powstają filiżanki, które trafiają do kawiarni Green Caffè Nero. Kamera towarzyszy rzemieślnikom przy formowaniu, wypalaniu i zdobieniu naczyń. W materiale wzięli udział pracownicy związani z tym miejscem nawet od kilku dekad. Wielu z nich pracuje tam całymi rodzinami.

Drugi film pokazuje warszawską kuźnię "Kowale Losu". Metalowe elementy tych praskich mistrzów rzemiosła można spotkać w każdej kawiarni Green Caffè Nero. Pan Jerzy i Pan Wiesław pracują przy kowadle, tworząc detale – od balustrad po drobne dekoracje.

Trzeci film koncentruje się na pracy w samej kawiarni, przybliżając codzienne obowiązki zespołu oraz atmosferę współtworzoną przez gości. Jedną z bohaterek jest Anastazja – kierowniczka kawiarni, która dzięki swojemu talentowi plastycznemu tworzy wyjątkowe dekoracje.

Integralną częścią kampanii są również reportaże, które będą ukazywały się na stronie internetowej Green Caffè Nero. To osobiste opowieści rzemieślników i pracowników, skupiające się na poszczególnych bohaterach, które odsłaniają, jak wiele pracy, tradycji i pasji kryje się za każdym elementem wnętrza czy detalem towarzyszącym gościom na co dzień. Cykl będzie ukazywał się stopniowo.

Dopełnieniem kampanii będzie emitowany w sieci kin Multikino w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście spot, "będący filmową esencja opowieści, która syntetycznie przedstawia przesłanie kampanii i jej strategiczny wymiar – w centrum komunikacji Green Caffè Nero są ludzie, ich zaangażowanie i pasja".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów