Call2Action uruchamia telewizję w sklepach Piotr i Paweł

Call2Action zakończyło instalowanie ekranów w sieci delikatesówPiotr i Paweł. Firma zawiera obecnie umowy z reklamodawcami,których przekazy wypełnią nadawany w ten sposób programtelewizyjny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Call2Action zainstalowało do tej pory 266 ekranów w 33 sklepachnależących do sieci delikatesów Piotr i Paweł i rozpoczęłozawieranie porozumień z reklamodawcami, którzy emitowane tą drogąprzekazy skierują do ok. 2,5 mln osób miesięcznie. Dostarczającatechnologię i oprogramowanie to tego przedsięwzięcia firmasprzedaje 15-sekundową emisję na jednym ekranie minimum 15 razy wciągu godziny za 270 zł.

Call2Action przewiduje, że program tej POS TV wypełnią nie tylkokrótkie spoty reklamowe, lecz także dłuższe programy rozrywkowe. -Planujemy rozbudowę sieci do 1000 odbiorników do końca tego roku, ado 3000 - do końca 2009 roku - zaznacza Tomasz Sieniutycz, dyrektorbiura reklamy w firmie. - Już wkrótce poinformujemy rynek orozpoczęciu instalacji POS TV w innych sieciach handlowych -dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu