Wczoraj KRRiT rozstrzygnęła wniosek spółki ITI Neovision zmianę nazwy programu z Canal+ na Canal+ Premium.
Rzecznik Canal+ Piotr Kaniowski zmianę nazwy tłumaczy "zapewnieniem lepszej identyfikacji zawartości programowej dla odbiorcy". Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl to kontynuacja procesu rebrandingu rozpoczętego w 2019 roku.
Kanał Canal+ Premium ma zachować dotychczasowy charakter i założenia programowe stacji Canal+.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ekstraklasa-pilkarska-zawieszone-mecze-canal-cyfrowy-polsat-i-eleven-sports-oplaty-od-klientow,7170727920887425a ##
Operator Platformy Canal+ od kwietnia 2017 do końca 2018 roku zanotował 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach.

W połowie ub.r. Platforma Canal+ (do września działała pod marką nc+) miała 2,16 mln abonentów, potem jej właściciel, notowany na giełdzie koncern Vivendi, w sprawozdaniach finansowych przestał podawać liczbę jej klientów.











