Na tegorocznym festiwalu Cannes Lions najczęściej nagradzanym koncernem marketingowym był Omnicom. Należące do niego agencje zdobyły 10 Grand Prix oraz prawie 300 Złotych, Srebrnych i Brązowych Lwów. Drugie miejsce pod tym względem zajął WPP, a trzecie - IPG.
Sieciową agencją reklamową roku została BDO, wyprzedzając Ogilvy i DDB. Najlepszą agencją okazała się Adam & Eve DDB London, a na kolejnych miejscach uplasowały się AMV BBDO i BBDO New York. Wśród agencji spoza globalnych sieci zwyciężyła Jung Von Matt Hamburg przed Droga5 New York i Wieden & Kennedy London.
Z kolei najlepszym domem produkcyjnym został MJZ, zdobywając Złotą Palmę dziewiąty raz w swojej historii. Kolejne miejsca zajęły Revolver/Will O'Rourke z Australii oraz The Corner Shop z Londynu.
Wśród sieci mediowych najwięcej nagród otrzymał MediaCom (należący do struktury GroupM, która wchodzi w skład koncernu WPP).

Google zostało uhonorowane specjalną nagrodą dla najbardziej kreatywnego marketera, a Paul Polman, CEO Unilevera, odebrał statuetkę Lion of St. Marc.
Do festiwalu zgłoszono 32 tys. prac, o jedną piątą mniej niż w ub.r. Z Polski przesłano 109 zgłoszeń. Jako jedyna z naszego kraju nagrodzona została agencja Ogilvy&Mather - otrzymała aż 13 Lwów za akcję „Do ostatniego drzewa” zrealizowaną dla Greenpeace.
Prezentujemy wszystkie prace nagrodzone Grand Prix na tegorocznym Cannes Lions Festival:
Grand Prix Health&Wellness Lions„Corazon – Give your heart”MontefioreAgencja: John X Hannes USA

Grand Prix Lions Health for Good„Blink to speak”Asha EK Hope FoundationAgencja: TBWA/India Mumbai

Grand Prix Design Lions„Trash Isles”Plastic Oceans/LadbibleAgencja: AMVBBDO London
Grand Prix Film Lions„It's a Tide Ad Film Campaign: It's Another Tide Ad”Procter&GambleAgencja: Rattling Stick Santa Monica

Grand Prix Film Lions
„It's a Tide Ad Film Campaing: It's a Tide Ad”Procter&GambleAgencja: Rattling Stick Santa Monica

Grand Prix Film Lions
„It's a Tide Ad Film Campaing: It's Yet Another Tide Ad”Procter&GambleAgencja: Rattling Stick Santa Monica

Grand Prix Film Lions
„It's a Tide Ad Film Campaing: It's Yet Another Tide Ad Again”Procter&GambleAgencja: Rattling Stick Santa Monica

Grand Prix Film Lions
„The Talk”Procter&GambleAgencja: BBDO New York/The Corner Shop Santa Monica

Grand Prix Mobile Lions
„Corruption Detector”Reclame AquiAgencja:Grey Brazil Sao Paulo

Grand Prix Outdoor Lions
„Follow the arches: next exit / just missed us / on your left / on your right”McDonald'sAgencja: Cossette Toronto

Grand Prix Outdoor Lions
„The Daily Show Presents: The Donald J. Trump Presidental Twitter Library”Comedy CentralComedy Central New York
Grand Prix Print&Publishing Lions
„Tagwords”AB InBevAgencja: Africa Sao Paulo
Grand Prix Radio&Audio Lions„Soccer song for change”AB InBevOgilvy Cape Town
Grand Prix Titanium Lions„Palau Pledge”Palau Legacy ProjectAgencja: Host/Havas Sydney
Grand Prix Digital Craft Lions„Aeronaut VR”William Patrick GorganAgencja:Isobar New York
Grand Prix Film Craft Lions„Hope”International Comitee of the Red CrossAgencja: Blur Films Madrid
Grand Prix Industry Craft Lions„First steps campaign: Ali”Sc JohnsonAgencja: Ogilvy Chicago
Grand Prix Brand Experience &Activation Lions„Today at Apple”AppleAgencja: Apple Inc. Cupertino
Creative eCommerce Lions„Xbox Design Lab originals: the fanchise model”MicrosoftAgencja: McCann London
Grand Prix Entertainment Lions„Evert_45”KPN TelecomAgencja: N=5 Amsterdam
Grand Prix Entertainment Lions for MusicJay-Z „Smile”RocnationSmuggler New York
Grand Prix Entertainment Lions for Music„Welcome home”AppleAgencja: TBWA/Media Arts Lab Los Angeles
Grand Prix Innovation Lions„My Line”Ministry of Communications&InformationsMullenLowe SSP3 Bogota
Grand Prix Product Design Lions„Kingo”KingoAgencja: Ogilvy Colombia Bogota
Grand Prix Creative Data Lions„JFKunsilenced”The Times/News UK&IrelandAgencja: Rothco/Accenture Interactive Dublin
Grand Prix Direct Lions„Palau Pledge”Palau Legacy ProjectAgencja: Hist/Havas Sydney
Grand Prix Media Lions„Tesco's Food Love Stories”TescoAgencja: MediaCom London
Grand Prix PR Lions„Trash Isles”Plastic Oceans/LadbibleAgencja: AMVBBDO London
Grand Prix Social&Influencer Lions„Nothing Beats a Londoner”NikeAgencja: Wieden+Kennedy London
Grand Prix Glass the Lion for Change„Bloodnormal”EssityAgencja: AMVBBDO London
Grand Prix For Good„Project Revoice”The Als AssociationAgencja: BWM Dentsu Sydney
Grand Prix Sustainable Development Goals Lions„Palau Pledge”Palau Legacy ProjectAgencja: Host/Havas Sydney
Grand Prix Creative Effectiveness Lions„Savlon Healthy Hands Chalk Sticks”ITC FoodsAgencja: Ogilvy Mumbai











