Cannes Lions Imagination Day 2012

Już 23 października 2012 w Multikinie Złote Trasy odbędzie się Cannes Lions Imagination Day.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

To już druga edycja wydarzenia, którego celem jest inspirowanie w myśleniu i działaniu, pokazywanie alternatywnych sposobów myślenia w komunikacji marketingowej, od nowatorskiego podejścia do problemu, poprzez tworzenie strategii do innowacyjnych rozwiązań problemów. Immagination Day ma zachęcać do realizowania odważnych pomysłów komunikacyjnych zarówno marketerów, jak i agencje.

Imagination Day, tak jak dni festiwalowe w  Cannes, składa się z dwóch części.

W pierwszej części dnia odbędą się seminaria prowadzone przez najlepszych twórców komunikacji i reklamy z całego świata. Zaproszeni goście, to utytułowani i wielokrotnie nagradzani na festiwalach reklamowych dyrektorzy kreatywni. Jedni z najbardziej pożądanych i oklaskiwanych wykładowców na Cannes Lions i innych festiwalach i konferencjach światowych.  

Zagadnienia poruszane w tym roku na seminariach dotyczyć będą światowych trendów w komunikacji i reklamie, Digitalu, technologii, tworzenia najlepszych pomysłów kreatywnych oraz nowych modeli współpracy z klientami. Wśród tegorocznych speakerów są m.in. Masashi Kawamura (Creative Director, Party), Riccardo Giraldi (Creative Director, B-Reel) oraz Rodrigo Sobral (Creative Director, The Mill). Liczymy również na przyjazd Amir’a Kassaei (Chief Creative Officer, DDB Worldwide).

Druga część Imagination Day to wieczorny pokaz najlepszych na świecie reklam i kampanii reklamowych, nagrodzonych na festiwalu Cannes Lions 2012 w kategoriach Film oraz Titanium & Integrated. Pokaz poprzedzi wręczenie statuetek polskim agencjom, które doceniono na tegorocznym Festiwalu oraz ogłoszenie wyników konkursu Young Creatives Eurobest.

„Duże zainteresowanie reklamodawców, agencji reklamowych i interactive tematem, świetne wystąpienia zagranicznych gości i wyjątkowo inspirująca atmosfera ubiegłorocznej imprezy sprawiły, że Imagination Day na stałe wpisało się w działalność SARu i kalendarz ważnych wydarzeń branżowych.” - powiedział Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający SAR.

Organizatorami wydarzenia są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea, K2 oraz Multikino Media.

Patronem medialnym jest portal Wirtualnemedia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu