Cannes Lions: Ogilvy z drugim Lwem, McCann z czwartą nominacją

Agencja reklamowa Ogilvy Polska otrzymała drugiego Brązowego Lwa za kampanię "Green Instructions" dla LEGO Polska, a McCann Poland - czwartą nominację podczas tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2021.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cannes Lions: Ogilvy z drugim Lwem, McCann z czwartą nominacją

Kampania Ogilvy Polska "Green Instructions" dla LEGO Polska otrzymała Brązowego Lwa w kategorii Brand Experience & Activation Culture&Context.

To druga statuetka dla agencji Ogilvy za ten projekt - pierwszy brąz otrzymała w kategorii Creative Strategy. Znalazła się też na dwóch innych shortlistach.

McCann: trzy kampanie, cztery nominacje

Kolejną, czwartą nominację do nagród otrzymała agencja McCann Poland. Na shortlistę kategorii Creative eCommerce /Culture&Context trafił projekt "Safe Waze 2 Shop" zrealizowany dla Mastercard Europe.

- Bardzo rzadko się zdarza, aby trzy różne kampanie zgłoszone równolegle przez jedną agencję zdobyły uznanie jurorów na tak wymagającym jakościowo festiwalu jakim jest Cannes Lions. Jesteśmy z tego faktu bardzo dumni, jest on wielce motywujący dla wszystkich naszych zespołów kreatywnych. To także najlepszy dowód na konsekwentną i wysoką jakość naszych kreacji oraz umiejętność realizacji wymagających projektów, które pracują na rzecz naszych klientów - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marcin Sosinski, executive creative director, McCann Poland.

Wojciech Borowski, Group CEO w McCann Poland dodaje: - Wielkie podziękowania należą się naszym zespołom oraz klientom, bez których te wyróżnienia nie byłyby możliwe. Ich otwartość na odważne i niestandardowe pomysły są kluczowe i chcę podkreślić, że to nasz wspólny sukces. Dlatego szczególnie gratuluję Mastercard, którego niesamowity zespół był zaangażowany we wszystkie trzy kampanie, oraz Storytel i gazeta.pl z którymi tworzyliśmy Chłopów 2050. Wierzę, że przed nami jeszcze wiele wspólnych projektów, które będą docenianie w Polsce i na świecie.

Tegoroczna edycja Cannes Lions zakończy się dzisiaj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku