Cape Morris wygrywa przetarg marki Mieszko

Producent słodyczy Mieszko rozstrzygnął przetarg na ideę kreatywną. Wygrała agencja Cape Morris, która przygotowała koncept „Radość w gestach mieszka”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cape Morris wygrywa przetarg marki Mieszko

Przetarg miał charakter zamknięty i trwał w trzecim kwartale tego roku. Obok Cape Morris startowały w nim trzy inne agencje reklamowe (marketer nie podaje ich nazw). Przedmiotem postępowania było opracowanie nowej idei kreatywnej marki Mieszko, która miała zostać przełożona na punkty styku z konsumentami w kanałach ATL i na Facebooku. Wybranej agencji powierzono też organizację współpracy z influencerami.

„Radość w gestach mieszka”

Cape Morris odpowiada za wdrożenie nowo opracowanej idei kreatywnej „Radość w gestach mieszka”. Działania obejmują nośniki OOH, digital oraz za współpracę z influencerami. Zostanie także przeprowadzony ogólnopolski konkurs na Facebooku. Kampania na nośnikach zewnętrznych ruszyła na początku listopada.

Projekt z ramienia Cape Morris prowadzi Magda Stawinoga, account manager. Strony nie ujawniają na jaki okres została podpisana umowa.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cape-morris-wygrywa-przetarg-na-obsluge-tefal-w-social-media ##

- Zdecydowaliśmy się powierzyć markę Mieszko agencji Cape Morris ponieważ zaprezentowała ona świeży i angażujący koncept kreatywny. Dostrzegliśmy w nim  też wartość dodaną – potencjał do kontynuowania go jako platformy komunikacyjnejna przyszłość - komentuje Dawid Błaszczyk, dyrektor marketingu Mieszko.

Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada agencja Wavemaker.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?