Od stycznia tego roku za planowanie i zakup mediów do kampanii Grupy Żywiec odpowiada dom mediowy Carat (Dentsu). Oznacza to zakończenie dotychczasowej, kilkuletniej współpracy w tym obszarze z agencją mediową Starcom (Publicis Groupe).
Kooperacja marketera z Caratem nie jest jednak wynikiem aktualnie zakończonego przetargu. To skutek globalnego postępowania Grupy Heineken sprzed trzech lat, kiedy to firma do obsługi na poziomie międzynarodowym wybrała Grupę Dentsu.
Z naszych ustaleń wynika, że wówczas Grupa Żywiec sprzeciwiła się globalnej decyzji Grupy Heineken i wynegocjowała z centralą, że obsługą mediową jej marek piwa w Polsce nadal - w kolejnych latach - zajmować będzie się Starcom.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agencja-le-pub-heineken-i-publicis,7170439415261313a ##
Ta współpraca zakończyła się w grudniu 2023 roku i tym samym budżet mediowy Grupy Żywiec został przeniesiony do Carata. Jak się dowiedział serwis Wirtualnemedia.pl, Grupa Żywiec chciała kontynuować współpracę ze Starcomem, ale nie dostała na to zgody centrali.












