Carat nadal dla General Motors

Dom mediowy Carat nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów na rynku europejskim dla koncernu motoryzacyjnego General Motors.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wartość tego budżetu, obejmującego marki Vauxhall, Opel i Chevrolet, szacuje się na blisko 450 milionów euro.

Carat obsługuje GM w Europie od 2006 roku, kiedy koncern zdecydował się zrezygnować z usług Universal McCann i Initiative. Teraz agencja wyeliminowała w przetargu dwa inne, nie wymienione z nazwy domy mediowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+