Carat Polska wygrał przetarg mediowy BGK

Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego wybierając do współpracy Carat Polska (dentsu Polska) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z przetargu odpadły Sigma Bis i Media Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Carat Polska wygrał przetarg mediowy BGK

Trwający od grudnia 2021 roku przetarg Banku Gospodarstwa Krajowego obejmował pośrednictwo w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego do kampanii banku w prasie, internecie, radiu, telewizji i na outdoorze.

Najwyższą liczbę punktów w postępowaniu uzyskał Carat Polska, z którym BGK zawrze umowę na okres 2022-2025.

Carat w złożonej ofercie zaproponował: 6148,77 zł miesięcznie ryczałtu za stałą gotowość do realizacji zadań i 0,99 proc. prowizji od kwoty netto wydatków określonych w media planach. Rabaty w media oferowane przez tę agencję to: 81,25 proc. w radiu, 81,23 proc. w prasie, 36,35 proc. dla outdooru, 86,65 proc. w internecie i 54,84 proc. w telewizji. Koszt CPP gwarantowany przez agencję to 2537,63 zł.

Warunki zaproponowane przez Sigma Bis to: 6149,99 zł brutto miesięcznie ryczałtu za stałą gotowość do realizacji zadań i 0,99 proc. prowizji od kwoty netto wydatków określonych w media planach. Rabaty w mediach, jakie oferuje to: 78,15 proc. dla radia, 80,27 proc. dla prasy, 63,5 proc. dla outdooru, 80,9 proc. dla internetu i 71,24 proc. dla telewizji. Proponowany przez agencję koszt CPP w telewizji to 2424,37 zł.

Media Group zaproponował z kolei: 6148,77 zł miesięcznego ryczałtu za gotowość do realizacji zadań i 0,99 proc. prowizji od kwoty netto wydatków określonych w media planach. Zaoferowane rabaty wynoszą z kolei: 76,75 proc. dla radia, 80,21 proc. dla prasy, 62,09 proc. dla outdooru, 84,52 proc. dla internetu oraz 70,51 proc. dla telewizji. Koszt CPP w telewizji wskazany przez tę agencję wynosi 2062,34 zł.

Budżet jaki BGK przeznaczy na obsługę mediową ma wynieść 49,2 mln zł brutto, przy czym na zamówienie podstawowe przypada 24,6 mln zł, a na zamówienie objęte prawem opcji - 24,6 mln zł.

Zamówienie objęte prawem opcji polegać będzie na powtórzeniu zakresu zamówienia opisanego dla zamówienia podstawowego. Przy czym termin realizacji całości umowy (liczony łącznie dla zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji) nie może być dłuższy niż do 31 grudnia 2025 roku.

Przetarg dotyczył szerokiej współpracy z BGK

Carat Polska zajmie się nie tylko obsługą mediową w tradycyjnych mediach, ale też zakupem powierzchni reklamowych w internecie w oparciu o zakup automatyczny (tj. Facebook, Google Search, Google Display Network, YouTube, programmatic itp.) i w zakupie projektów specjalnych. W ramach zawartej umowy świadczyć będzie również usługi w zakresie przygotowywania wycen działań reklamowych (przygotowanie media planów) zleconych przez BGK oraz usługi doradcze wyboru najefektywniejszych formatów reklam i terminów publikacji, oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych działań reklamowych banku. Dodatkowo przeprowadzi, co najmniej cztery razy w roku kalendarzowym, szkolenia i/lub prezentacji dot. nowych trendów w mediach, konsumpcji mediów oraz zmian w podejściu do planowania kampanii w mediach, itd.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"