Carat wygrywa przetarg na obsługę mediową Ryanair

Agencja Carat, należąca do grupy dentsu, wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów linii lotniczych Ryanair.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do najważniejszych zadań agencji będzie należeć między innymi opracowanie strategii mediowej i obsługa kampanii mediowych we wszystkich kanałach komunikacji.

Zakres współpracy z irlandzkim przewoźnikiem Ryanair obejmuje 12 rynków europejskich, w tym Polskę. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

– Cieszy nas ten sukces jak i nowe wyzwanie. Ta wygrana to dowód na to, że jesteśmy skuteczną agencją mediową działającą na najwyższym światowym poziomie, dlatego jedna z największych i najpopularniejszych europejskich marek chce z nami współpracować. Jesteśmy pewni, że ta współpraca przyniesie wymierne efekty biznesowe dla naszego klienta - mówi Ilona Szynkowska, group account director, dentsu Polska.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu