Tegoroczne aktywności marketingowe Carlsberga skupiły się na działaniach związanych z piłką nożną, głównie z największym światowym świętem futbolowym EURO 2004TM
Po zakończonych już Mistrzostwach i obecności Carlsberga, jako oficjalnego sponsora tegorocznego EURO, mocne echo piłkarskich emocji odzywa się kolejną akcją promocyjną tej marki.
Od Kołobrzegu po Władysławowo, w letnie weekendy odbywały się będą prawdopodobnie najlepsze i, niezależnie od pogody, najgorętsze plażowe imprezy wakacyjne. Nadmorskie pikniki organizowane pod wspólnym hasłem CARSLBERG CUP wypełnione będą szeregiem futbolowych atrakcji i konkursów, wśród nich m.in.: turniej Megapiłkarzyków, turnieje piłkarzyków, bramka celnościowa, bramka - radar, turnieje żonglerki, piłkarskie kręgle. Atmosferę zabawy podkreślą swoimi występami zespoły Kowalski i Sami.

Uczestnicy CARLSBERG CUP mogą także liczyć na dobrze zaopatrzone piwne ogródki.Harmonogram wakacyjnego CARLSBERG CUP obejmuje pięć nadmorskich miejscowości:Kołobrzeg (9-10.07.),Mielno (16-17.07),Ustkę (23-24.07),Międzyzdroje (6-7.08)Władysławowo ( 13-14.08).











