Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie pod opieką Ciszewski Public Relations

Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie to kolejny projekt kulturalny pod opieką Ciszewski Public Relations

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Ciszewski Public Relations jest odpowiedzialna za obsługę komunikacji medialnej Carnavalu Sztuk-Mistrzów organizowanego przez Urząd Miasta Lublin. Po zeszłorocznym Międzynarodowym Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach oraz Festiwalu Kultury Żydowskiej "Warszawa Singera" to kolejny projekt kulturalny w portfolio agencji.

Carnaval Sztuk-Mistrzów to jedyne w Polsce, unikalne na skalę europejską wydarzenie o międzynarodowym zasięgu, które odbędzie się już od 19 do 22 sierpnia w Lublinie. Całym miastem rządzić będzie magia, niezwykłe pokazy akrobatyczne oraz niepowtarzalne spektakle żonglerskie. Wszyscy mieszkańcy, turyści i goście z całego świata będą mogli wziąć  udział w czterodniowym święcie sztuki alternatywnej, łączącym teatr z nowym cyrkiem.

W ramach kontraktu Ciszewski Public Relations opracował plan komunikacji Carnavalu i stworzył strategię dotarcia do mediów oraz bezpośredniej grupy docelowej. Agencja jest oficjalnym biurem prasowym Carnavalu, które odpowiada za kontakty z mediami ogólnopolskimi, regionalnymi, kulturalnymi, parentingowymi, marketingowymi i biznesowymi. W ramach współpracy w połowie czerwca zorganizowano konferencję prasową w Teatrze Sabat, na której obecny był Prezydent Miasta Lublin Adam Wasilewski, organizatorzy oraz artyści. W najbliższym czasie planowane są publikacje i nagrania telewizyjne w mediach ogólnopolskich prezentujące Carnaval Sztuk-Mistrzów, konkursy w radiu i prasie oraz intensywna komunikacja zapowiadająca rozpoczęcie tego wydarzenia.

Za obsługę Carnavalu Sztuk-Mistrzów odpowiada nowy dział Consumer Goods & Lifestyle z Zofią Bugajną na czele. Podjęliśmy współpracę z Urzędem Miasta Lublin, ponieważ nasi konsultanci posiadają bogate doświadczenie w działaniach komunikacyjnych dedykowanych  kulturze.  Wierzymy, że nasza wiedza, kontakty i umiejętności pomogą w szeroko zakrojonej popularyzacji Carnavalu oraz jego idei. Jesteśmy przekonani, że sukces odniesiony przy promocji Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie pozwoli na pozyskanie nowych projektów z obszaru kultury i dalszy dynamiczny rozwój Consumer Goods & Lifestyle - mówi Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający.

Nowopowstały dział Consumer Goods & Lifestyle zajmuje się obsługą klientów z zakresu czterech strategicznych obszarów, jakimi są: FMCG, Fashion & Beauty, Lifestyle oraz Culture.

****

Ciszewski Public Relations Sp. z o. o. działa od 1994 roku i jest jedną z największych agencji public relations w Polsce. Od 1999 roku współpracuje na podstawie umowy afiliacyjnej z międzynarodową agencją GolinHarris i jest jej jedynym przedstawicielem na terenie Polski. Wśród klientów agencji znajdują się m.in.: Carrefour Polska, Nivea Polska, Bayer, Kofola-Hoop, Kingston Technology i Allegro.pl. Firma Ciszewski Public Relations należy do Ciszewski Marketing Group, która skupia firmy specjalizujące się w obszarze szeroko pojętego marketingu i komunikacji. Więcej informacji na www.ciszewskipr.pl

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele