Carrefour Polska laureatem tytułu Superbrand

Podczas uroczystej gali, która odbyła się w hotelu Sheraton w Warszawie 27 marca br., firma Carrefour Polska ponownie została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrand. Po raz pierwszy tytuł ten został przyznany firmie w roku 2009.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W piątej edycji konkursu na najsilniejsze marki konsumenckie obecne na polskim rynku, międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca w ponad 85 krajach, ponownie uhonorowała Carrefour Polska.

Tytuł i statuetka Superbrand to nie tylko prestiżowa nagroda przyznawana na całym świecie, ale również świadectwo zaufania, jakim konsumenci obdarzają nagrodzone marki. Zaufania do jakości produktu, i co bardzo ważne, przestrzegania i promowania zasad fair play w rynkowej grze. Tytuł Superbrand przyznawany jest markom, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej dziedzinie oraz w danej branży wypracowały sobie niezwykle silną pozycję. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.

„Bardzo cieszymy się z przyznania naszej firmie kolejnego tytułu Superbrand. Wyróżnienie to jest dla nas dowodem uznania zarówno ze strony konsumentów, jak i przedstawicieli branży reklamowo-marketingowej, którzy doceniają pracę naszych zespołów nad budowaniem wizerunku i marki Carrefour. Nagroda cieszy tym bardziej, że jest przyznana po raz kolejny, co jest potwierdzeniem niesłabnącej pozycji marki Carrefour” – mówi Maria Cieślikowska, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska.

Przyznanie Carrefour Polska tytułu Superbrand jest dowodem na to, że przez przywiązanie do zasad uczciwej konkurencji i odpowiedzialności społecznej, firma jest jednym z liderów rynku i zajmuje wysoką pozycję biznesową. Tytuł ten świadczy również o doskonałej opinii, jaką marka Carrefour cieszy się wśród specjalistów. Co więcej, wyróżnienie to potwierdza, że oferowane produkty oraz usługi sygnowane logo Carrefour cieszą się dużym uznaniem i zaufaniem klientów.

Superbrands to ranking marek organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. Projekt ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych na naszym rynku. Marki uczestniczące w projekcie Superbrands mogą posługiwać się specjalnym stemplem potwierdzającym przyznany im status.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"