Carrefour Polska reklamuje 150 produktów marki własnej „z gwarancją niezmiennej ceny” (wideo)

Sieć sklepów Carrefour wprowadziła ofertę, w której 150 produktów jej marki własnej będzie dostępnych w niezmienionych cenach. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Dbaj o siebie, dbaj o innych” dotycząca też bezpieczeństwa w czasie epidemii koronawirusa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Carrefour Polska reklamuje 150 produktów marki własnej „z gwarancją niezmiennej ceny” (wideo)

Oferta z niezmienionymi cenami obejmuje takie produkty marki własnej Carrefour jak kasze, mąka, cukier, nabiał, a także higieniczne, m.in. papier toaletowy czy ręczniki papierowe.

Obejmuje wszystkie punkty sprzedaży Carrefour: hipermarkety i supermarkety, sklep internetowy i sklepy w formacie convenience (w sklepach należących do partnerów franczyzowych Carrefour Polska ceny te traktowane są jako maksymalne co oznacza, że mogą być niższe).

grafika

- Bezpieczeństwo oraz komfort zakupowy naszych klientów w tym trudnym okresie są dla nas najwyższym celem. Dlatego równolegle z wdrażaniem zaleceń służb sanitarnych i rządowych, uruchomiliśmy we wszystkich formatach naszych sklepów gwarancję stałych cen na najpotrzebniejszych produktów codziennego użytku - komentuje Marek Lipka, dyrektor handlowy Carrefour Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/prawie-polowa-polakow-zrobila-zapasy-w-obliczu-epidemii-koronawirusa-38-procent-dokonalo-tych-zakupow-w-internecie-dlaczego-jak-zrobic-zapasy-w-internecie-ceny-oferta,7170728895170689a ##

Ofercie towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Dbaj o siebie, dbaj o innych”, w której opisywane są też zalecenia bezpieczeństwa wprowadzone w sklepach Carrefour w związku z epidemią koronawirusa.

 

Działania reklamowe Carrefour Polska obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Za kreację nowej kampanii i działania w internecie (m.in. w social media) odpowiada agencja K2.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-aldi-i-biedronka-sklepy-kiedy-czynne-w-czasie-epidemia-koronawirus-premie-dla-pracownikow-wideo,7170731830954113a ##

Biedronka i Lidl z promocjami cenowymi

Inne duże sieci sklepowe zaczęły promocje cenowe jeszcze przed nasileniem w Polsce pandemii koronawirusa. Na początku marca Biedronka wprowadziła ofertę pod hasłem „100 produktów taniej”, natomiast Lidl niecały tydzień później zaczął promocję z obniżką cen ponad 300 produktów, wspartą reklamami z Mieszkiem I, Janem Matejko i Szewczykiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"