Carrefour wprowadza zmiany na stoiskach owocowo-warzywnych i piekarniach

Z okazji Dnia Ziemi Carrefour ogłasza wprowadzenie ogólnopolskich zmian na swoich stoiskach tradycyjnych, w działach warzyw i owoców oraz piekarni. Począwszy od 22 kwietnia, sieć będzie zachęcała swoich klientów do regularnych zakupów produktów na wagę do własnych opakowań, oferując im w zamian znaczne zniżki na asortyment świeży oraz pudełka i worki wielokrotnego użytku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Carrefour wprowadza zmiany na stoiskach owocowo-warzywnych i piekarniach

 W weekend 22-24 kwietnia w sklepach Carrefour klienci znajdą wiele atrakcji i ofert zachęcających do bardziej zrównoważonych zakupów. W ramach akcji “Weekend dla Ziemi”, osoby chcące kupować bardziej odpowiedzialnie, będą mogły zakupić wytrzymałe opakowania wielokrotnego użytku marki Carrefour, które nadają się do zakupu na wagę owoców, warzyw, serów, wędlin, mięsa, ryb, produktów garmażeryjnych oraz pieczywa.

Opakowania i worki będą dostępne przez cały weekend we wszystkich hiper- i supermarketach sieci z rabatem 25 proc. dla wszystkich osób, które zakupią choć jeden produkt z lady tradycyjnej, stoiska owocowego i warzywnego lub piekarni. Zaś klienci, którzy już wcześniej zaopatrzyli się w opakowania lub worki Carrefour, będą mogli skorzystać z 25 proc. rabatu na wybrane produkty na wagę.

Carrefour walczy z marnotrawieniem jedzenia

– Zwalczanie wszelkiego marnotrawstwa to filar naszej polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie. Tym bardziej cieszy nas, że przy okazji świętowania Dnia Ziemi możemy ogłosić kolejne rozwiązania, które ułatwią naszym klientom dokonywanie rozsądnych zakupów. Dzięki opakowaniom i workom wielorazowego użytku będą oni mogli kupić dokładnie taką ilość produktu, jaką potrzebują. Nasze działania mają więc podwójny wymiar - z jednej strony prośrodowiskowy, a z drugiej finansowy, pozwalający klientom lepiej planować oraz oszczędzać pieniądze na każdych zakupach - mówi Sylwester Mroczek, manager działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska.

W 2021 roku sieć Carrefour rozwinęła strefy Stop Marnowaniu Żywności, w których produkty o bliskim terminie przydatności do spożycia są przeceniane nawet o 90 proc.. Przez 12 miesięcy uchroniono w ten sposób ponad 18,5 miliona produktów przed trafieniem do kosza, co równa się ponad 6 000 ton uratowanego jedzenia.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu