Carrefour wiceliderem wśród hipermarketów

Carrefour jest drugą najchętniej odwiedzaną siecią wśród hipermarketów w Polsce – wynika z sondy przeprowadzonej od 1 lutego do 3 marca br. przez portal PrzegladHandlowy.pl.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wynik, jaki osiągnęła sieć hipermarketów Carrefour stanowi odzwierciedlenie przemyślanych działań prowadzonych przez firmę, które opierają się na dostosowywaniu oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Spółka dokłada starań, aby różnicować asortyment poszczególnych sklepów w zależności od warunków ekonomicznych panujących w konkretnych miastach, czy dzielnicach.

- Pozycja wicelidera wśród najchętniej odwiedzanych hipermarketów w Polsce pokazuje nam, że strategia naszego działania podąża w dobrą stronę, a jednocześnie motywuje do dalszej pracy nad doskonaleniem naszej oferty – mówi Robert Noceń, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Carrefour Polska.

 W warunkach obecnej koniunktury gospodarczej wielu klientów przy wyborze danej sieci handlowej kieruje się poziomem cen. W odpowiedzi Carrefour kontynuuje agresywną politykę cenową, dzięki której zwiększa się siła nabywcza klientów. Równie ważną przewagą konkurencyjną firmy jest znakomita relacja jakości do ceny, co – jak pokazała sonda – zostaje doceniane przez klientów i przekłada się na ich decyzje zakupowe.

Odpowiedzi na pytanie „W której sieci handlowej najchętniej robisz zakupy?” udzieliło 414 internautów, którzy swojego faworyta mogli wybierać spośród 17 największych sieci handlowych w Polsce.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online