Carslberg Polska testuje nowe opakowania piwa

Carlsberg Polska testuje na polskim nowe opakowanie piwa – karton z zaokrąglonymi narożami. Rozwiązanie to ma pozwolić zaoszczędzić do 224 ton dwutlenku węgla rocznie, zwiększyć obszar komunikacji marketingowej z konsumentami i zapobiegać nieestetycznym zagnieceniom naroży.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Carslberg Polska testuje nowe opakowania piwa

Carlsberg Polska poszukuje sposobów na ograniczenie emisji dwutlenku węgla oraz rozwiązań na ekspozycję produktów i komunikację z konsumentami. Dlatego firma testuje obecnie Round Wrap - innowacyjne kartonowe opakowanie zbiorcze na piwo w butelce, które charakteryzuje się zaokrąglonymi narożami uzyskanymi dzięki zastosowaniu papieru wewnątrz tektury falistej o niższej gramaturze niż na zewnątrz. Dzięki temu opakowanie pozwala na redukcję emisji CO2 nawet do 24 proc. (w stosunku do porównywalnej specyfikacji standardowego rozwiązania), nadając się jednocześnie prawie w 100 proc. do recyklingu.

Mniej folii, bez zgnieceń na rogach

- Opakowanie pozwala na dopasowane foliowanie palet i tym samym umożliwia ograniczenie zużycia folii przy jednoczesnym zachowaniu ich stabilizacji na wysokim poziomie. Dotychczas zdarzało się, że podczas strechowania palet z wyrobem gotowym lub transportu, kartony ulegały zgnieceniu na rogach - rogi nieestetycznie załamywały się. Kartony o zaokrąglonych rogach eliminują ten problem. Dzięki temu nasze produkty trafiają do sklepów i konsumentów idealnie zapakowane, a to przekłada się na wizerunek naszych marek. Jestem przekonany, że detaliści oraz konsumenci docenią tę innowację - mówi Jarosław Sepioło, menedżer ds. rozwoju pakowania Carlsberg Polska.

Ponadto, karton Round Wrap umożliwia zastosowanie grafiki na narożach, co zwiększa obszar komunikacji marketingowej z konsumentem. Możliwe jest wykorzystanie całej powierzchni bocznej 360 stopni jako nośnika reklamowych treści. Unikalny kształt wyróżnia karton na półce sklepowej i przyciąga uwagę konsumentów.

- Implementacja rozwiązania DS Smith Round Wrap była możliwa dzięki bliskiej współpracy z Carlsberg Polska. Nowe opakowanie niesie ze sobą korzyści wytrzymałościowe, środowiskowe, a także w obszarze komunikacji z konsumentem. Jesteśmy dumni, że jako wiodący dostawca przyjaznych środowisku rozwiązań opakowaniowych, mogliśmy razem z Carlsberg Polska wdrożyć to innowacyjne opakowanie na polskim rynku – dodaje Beata Lis-Kozłowska, dyrektor ds. sprzedaży w DS Smith.

Round Wrap wdrożony został we współpracy z DS Smith Polska, a w 2024 roku Carlsberg Polska testuje kartony na markach piw Carlsberg, Garage i Somersby.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"