Gdyńska restauracja daje rabat klientom, którzy odłożą smartfona

Casa Cubeddu Ristorante da Domenico w Gdyni oferuje 10 procent rabatu klientom, którzy na czas wizyty w lokalu zostawią swojego smartfona w specjalnej skrzynce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gdyńska restauracja daje rabat klientom, którzy odłożą smartfona

Gdyńska knajpa nietypową promocją wspiera inicjatywę Fundacji „Dam o Mój Zasięg”, promującej odpowiedzialne korzystanie ze smartfonów, tabletów itp. . Ci, którzy "porzucą" swojego smartfona, mogą liczyć na 10-pocentowy rabat na każde zamówienie.

Klienci mogą zostawić swoje urządzenia mobilne w specjalnej skrzynce przed posiłkiem. Cel? Skupienie się na interakcji z innymi ludźmi, z którymi przychodzimy do knajpy i oderwanie się od świata cyfrowego. Czas mogą też poświęcić na wypisanie kartek świątecznych, udostępnionych w restauracji.

- Skrzynka ląduje na stoliku gości, nie ponosimy bezpośredniej odpowiedzialności za pozostawione w niej smartfony. Jeśli klient wyjmie telefon ze skrzynki przed otrzymaniem rachunku, rabat przepada. Prosimy też o wyciszenie w nich dźwięku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paula Wyrzykowska, odpowiedzialna za promocję lokalu Casa Cubeddu Ristorante da Domenico.

Akcja na razie trwa, a kierownictwo lokalu nie precyzuje obecnie terminu jej zakończenia

grafika

"Przeginamy z telefonami"

- Współpracujemy z fundacją "Dbam o mój zasięg", która apeluje o ograniczenie używania smartfonów w przestrzeni publicznej przez osoby w różnym wieku. Nasze społeczeństwo w tych czasach trochę przegina z telefonami, korzystając z nich wszędzie - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Paula Wyrzykowska.

- Zauważyliśmy, że goście naszej restauracji także nagminnie wyciąga smartfony, zamiast spędzić ten czas ze swoimi bliskimi, z którymi do nas przyszli. Paradoksalnie tracimy przez telefony kontakt z naszymi bliskimi. Od uruchomienia akcji wielu klientów żywo się nią zainteresowało, sami pytają, gdzie można zostawić smartfony. Cieszy nas zwłaszcza, że z wielką chęcią z smartfonami rozstają się najmłodsi. Jesteśmy zadowoleni, że mamy taką promocję w ofercie - dodaje Wyrzykowska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska