Castrol Edge „rekomendowany przez Audi, BMW i Volkswagena”

Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa promująca olej Castrol Edge. Akcję przygotowały agencja Doggett Jones i dom mediowy Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Castrol Edge „rekomendowany przez Audi, BMW i Volkswagena”

Reklamy oleju Castrol Edge pokazują rekomendacje do jego używania wyrażane przez czołowych producentów samochodów: Audi, BMW i Volkswagena.

- Celem akcji jest też edukowanie i rozwiewanie mitów wokół eksploatacji auta czy doboru oleju oraz budowanie świadomości marki Castrol Edge - opisuje Anna Wilczewska, dyrektor marketingu Castrola w Polsce.

grafika
grafika
grafika

Kampania, zaplanowana na miesiąc, obejmuje nośniki outdoorowe w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi i Szczecinie. Reklamy przygotowała brytyjska agencja Doggett Jones, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"