CD Projekt RED: rebranding na CDP.pl i start sklepu internetowego

Produkująca i dystrybuująca gry firmy CD Projekt RED zaprezentowała swoją nową nazwę - CDP.pl - i identyfikację wizualną. Jednocześnie uruchomiła swój sklep internetowy CDP.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

CD Projekt RED zmienił swoją nazwę na CDP.pl z powodu zmian zachodzących w firmie. - Rozszerzamy naszą działalność o internet i cyfrową dystrybucję. Zmiana nazwy jest dowodem na to jak mocno wierzymy w cyfrową przyszłość - opisuje Michał Gembicki, dyrektor zarządzający CDP.pl.

Jednocześnie wystartował serwis internetowy CDP.pl, w którym będą oferowane gry - mają być dostępne szybko, w niskich cenach i, jeżeli to tylko możliwe, w polskich wersjach językowych. Na starcie CDP.pl oferowanych jest w nim 30 gier wybranych spośród 300 z oferty firmy. Wkrótce na stronie będą pojawiać się nowe, m.in. „Chivalry: Medieval Warfare”, „Farming Simulator 2013” i „Of Orcs and Men”. Partnerami technologicznymi serwisu są Netia, Microsoft Polska i PayU.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii