CDA.pl chce mieć własne produkcje, na razie współtworzy serial animowany dla dzieci

Spółka CwMedia, właściciel serwisu wideo na żądanie CDA.pl, nie wyklucza produkcji własnych treści. Na razie firma zaangażowała się w realizację serialu animowanego dla dzieci „Mami Fatale”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
CDA.pl chce mieć własne produkcje, na razie współtworzy serial animowany dla dzieci

CwMedia w zeszłym tygodniu ogłosiła, że chce sprzedaż swoje nowe akcje za maksymalnie 5,5 mln zł i na początku przyszłego roku zadebiutować na rynku giełdowym NewConnect. Z pozyskanych w ten sposób środków zamierza wydać ok. 4 mln zł na projekty związane z marketingiem, 0,66 mln zł - na wynagrodzenia programistów, a 0,79 mln zł na inne kwestie dotyczące rozwoju CDA.pl.

Firma w ostatnich latach mocno zmieniła działalność serwisu CDA.pl: z witryny z treściami wideo od internautów (z czego znacząca część to nielegalnie udostępniane filmy i seriale) w serwis z płatną ofertą filmów i seriali CDA Premium, z której na koniec września br. korzystało 74,7 tys. użytkowników. Obecnie ta oferta obejmuje produkcje od studiów filmowych i dystrybutorów.

Jarosław Ćwiek, współzałożyciel i prezes CwMedia, we wtorek na konferencji prasowej stwierdził, że firma nie wyklucza produkcji własnych treści. Zaznaczył jednak, że nie nastąpi to w perspektywie najbliższych miesięcy.

Na razie wydawca zaangażował się w produkcję wspólnie ze Studiem Miniatur Filmowych 13 nowych odcinków serialu animowanego dla dzieci „Mami Fatale”. W ub.r. wydał na to 182,4 tys. zł, a w br. - 90 tys. zł.

- Generalnie chcemy się skupić na rynku polskim. Każdy rynek jest specyficzny, wyjście na zagraniczne rynki nie jest takie proste. Chcemy być numerem 1 w Polsce. Na razie nie chcemy wychodzić za granicę - powiedział Ćwiek.

Dodał, że potencjał by zwiększyć liczbę użytkowników w Polsce jest ogromny i przełoży się to na "bardzo pokaźny wzrost wyników w perspektywie kilku lat".

- Liczymy też na duży wzrost z przychodów z reklamy - powiedział Jarosław Ćwiek.

Dodajmy, że w ub.r. łączne koszty operacyjne CwMedia wyniosły 5,67 mln zł (w tym 5,17 mln zł na usługi obce, m.in. licencje filmów i seriali), a w trzech kwartałach br. - 5,89 mln zł (z czego 5,3 mln zł na usługi obce).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wlasciciel-cda-pl-chce-sprzedac-akcje-za-5-5-mln-zl-serwis-ma-75-tys-subskrybentow-8-mln-zl-wplywow-i-1-9-mln-zl-zysku-w-i-polowie-br ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele