CDP.pl po protestach użytkowników wycofał się z likwidacji „wirtualnej półki”, przeprasza za pomyłkę

Sklep internetowy CDP.pl (od niedawna należący do firmy Topmall) w piątek poinformował swoich klientów o wycofaniu opcji „wirtualna półka” pozwalającej przechowywać cyfrowe wersje zakupionych produktów. Po tym jak wielu użytkowników mocno to skrytykowało. CDP.pl wyjaśnił, że mail miał trafić tylko do niewielkiej grupy klientów, a Wirtualna Półka zostaje.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
CDP.pl po protestach użytkowników wycofał się z likwidacji „wirtualnej półki”, przeprasza za pomyłkę

W ramach „wirtualnych półek” klienci CDP.pl mogą przechowywać w serwisie cyfrowe wersje kupionych tam gier, filmów, albumów muzycznych, e-booki i audiobooki. W piątek użytkownicy otrzymali od e-sklepu informację, że ta opcja będzie działać tylko do końca kwietnia.

- Dlatego już teraz zachęcamy Cię d pobrania wszystkich zakupionych dotychczas cyfrowych gier, filmów, e-booków i audiobooków. Jeśli nie masz czasu, by zrobić do dziś, pamiętaj, by pobrać je najpóźniej do 30 kwietnia 2017 roku. Po tym terminie Twoja wirtualna półka przestanie funkcjonować - czytamy w mailu CDP.pl do klientów.

Wielu użytkowników było oburzonych taką decyzją serwisu, na jego fanpage’u facebookowym zaroiło się od krytycznych komentarzy. - Możecie mi wytłumaczyć czemu znika wirtualna półka na stronie CDP? Ja mam teraz te kilkadziesiąt pozycji ściągać i szukać na nie miejsca? - pytał jeden z internautów. -  Po raz kolejny pokazaliście jak traktujecie klienta. Szkoda tylko, że to wszystko załatwiliście po cichu a na FB nawet słowem nie wspomnieliście. Każde przez was zamykanie programu lojalnościowego to strata klienta, teraz z wersjami cyfrowymi to był strzał w kolano. Dziękuję za 15 lat współpracy. Żegnam - napisała inna osoba.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zakupy-online-na-co-uwazac-jak-kupowac-bezpiecznie ##

Część klientów narzekała, że wyznaczono krótki okres na pobranie treści ze swoich wirtualnych półek. - Mail z informacją o usunięciu wirtualnej półki przyszedł dzisiaj. Czyli dajecie nam 9 dni na ruch. Przy takich planach powinno być minimum 14, o ile w ogóle zgodnie z regulaminem w trakcie zakupu był zapis który wam umożliwia taki ruch. Ktoś myśli nad zgłoszeniem tego do UOKiK-u ? - stwierdził jeden z użytkowników. - Wirtualną półkę zamykacie, każecie ściągać pliki do siebie, a serwery już chyba nie wyrabiają bo mi plik 19 GB w połowie ściągania przerwało... chyba w 9 dni nie dam rady pobrać - stwierdził inny. - Dlaczego informacji o likwidacji wirtualnej półki nie ma na portalu cdp.pl? Kiedy się tam pojawi? Jak będzie można pobrać zakupione rzeczy, które są oznaczone na wirtualnej półce jako „removed”??? - pytała inna osoba.

Niektórzy użytkownicy zwrócili uwagę, że CDP.pl właśnie zmienił właściciela: za 3 mln zł został kupiony przez firmę Topmall, do której należy też Merlin.pl. - Mnie nie podoba się sposób, w jaki powiadomiliście klientów o likwidacji wirtualnych półek. Ja rozumiem, że rządzi teraz nowy właściciel, który być może ma inną wizję dalszej działalności, ale jeśli nagle zmienia się wszystkie plany, to w mailu należałoby dokładniej wyjaśnić powody zaistniałej sytuacji i przeprosić - stwierdził jeden z klientów serwisu. - Po drugie, warto pamiętać, że niektórzy klienci zostawili na cdp.pl sporo pieniędzy i powinni mieć możliwość lepszego przygotowania się do nadchodzących zmian. Dziewięciodniowy termin na pobranie gier to, przykro mi to mówić, kpina. Co z osobami przebywającymi w delegacji bądź na długim urlopie? Co z tymi, którzy z różnych powodów nie będą mieli w najbliższych dniach dostępu do komputera lub Internetu? Serwis DotEmu dał dwa i pół miesiąca na ściągnięcie gier na dysk, Wy zaledwie dziewięć dni. Nie mówiąc już o tym, że użytkownicy Gmaila mogą w ogóle nie dotrzeć do Waszej wiadomości, bo wylądowała ona u nich w... spamie - dodał. - Dopóki Merlin was nie przejął, wszystko szło świetnie: dobry PR, częste wyprzedaże i obsługa klienta również niczego sobie - ocenił inny internauta.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/admassive-group-merlin-publishing ##

W piątek wieczorem CDP.pl w kolejnym mailu do zarejestrowanych użytkowników zapewnił, że nie zamierza likwidować „wirtualnych półek”. Przedstawiciele serwisu stwierdzili, że poprzedni komunikat został wysłany omyłkowo do wszystkich klientów i przeprosili za to.

- Komunikat miał być wysłany wyłącznie do wąskiego grona klientów, posiadających te produkty elektroniczne, które nie są już wspierane przez producentów, jednocześnie uniemożliwiając nam utrzymanie odpowiedniego poziomu świadczonych usług - wyjaśnili przedstawiciele CDP.pl. - Jeżeli nie będziesz miał dostępu do któregoś z produktów w Twojej Wirtualnej Półce, zgłoś się do nas, zrobimy wszystko byś miał go z powrotem - zapewnili.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji