Program “Wojciech Cejrowski. Boso” nadawany jest w TVN Style od 17 czerwca br. w piątki o godz. 21.30. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wynosi 87 tys. widzów, co daje stacji 0,67 proc. udziału w grupie 4+ i 0,97 proc. komercyjnej w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
W paśmie emisji magazynu TVN Style nie daje szans konkurencji. Polsat Cafe, gromadzi bowiem wtedy 37 tys. widzów, a TLC, depczące nieraz pokonujące stację TVN w rankingach miesięcznych, przyciąga raptem 22 tys. oglądających.
Jeszcze lepsze wyniki notują powtórki “Wojciech Cejrowski. Boso” emitowane w niedziele o 10.50, czyli paśmie, w którym cykl podróżniczy Cejrowskiego emitowała dotychczas TVP 2. Średnia widownia wynosi tutaj 109 tys. osób przy udziale na poziomie odpowiednio 1,24 proc. i 2,02 proc.

Udział w rynku premier jak i powtórek magazynu był wyższy od średniego udziału TVN Style w okresie od 17 czerwca do 3 lipca br. Wynosił on bowiem 0,48 proc. w 4+ i 0,68 proc. w 16-49.
Dwójka cykl Wojciecha Cejrowskiego pt. “Boso przez świat” nadawała od 2007 roku. Podróżnik zakończył jednak współpracę z telewizją publiczną, tłumacząc to m.in. faktem, że nie płaciła mu tantiem za powtórki i nie promował jego programu (więcej na ten temat).
Program Cejrowskiego nie zniknął jednak z anteny TVP 2. Wiosną br. Dwójka nadała kilka premierowych odcinków, resztę stanowiły powtórki. Średnia widownia wydań w okresie do 6 marca do 12 czerwca br. wyniosła 2,05 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 22,71 proc. i 18,48 proc. udziału w rynku.

Od 19 czerwca br. powtórki “Boso przez świat” nadawane są w niedziele o 14.35 – ogląda je tam 2,3 mln widzów, a udział stacji wynosi 23,29 proc. i 18,42 proc.
Widownia cyklu “Wojciech Cejrowski. Boso” odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji premier magazynu











