„Cenię sobie sportowe emocje" - Ceneo ze sportową kampanią reklamową

Porównywarka cen Ceneo ruszyła z kampanią „Cenię sobie sportowe emocje”, która nawiązuje do zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce nożnej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Cenię sobie sportowe emocje" - Ceneo ze sportową kampanią reklamową

Najnowszy spot ma formę teledysku, w którym młodzi bohaterowie uprawiają sport, kibicują ulubionym zawodnikom i jednocześnie, w prosty sposób, dokonują przemyślanych zakupów za pośrednictwem Ceneo.pl. Kampania potrwa do połowy lipca.

Nowa kampania jest kontynuacją koncepcji kreatywnej „Cenię sobie…”  - nawiązuje do dwóch poprzednich reklam Ceneo.

W tej odsłonie oprócz stałych elementów kreacji został wprowadzony wątek piłki nożnej ze względu na czekające na kibiców emocje sportowe w okresie kampanii.  Kampania wykorzystuje spoty trzydziesto- i sześciosekundowe, które będą emitowane w Internecie (m.in. Facebook, YouTube, CDA, sport.tvp.pl oraz serwisy VOD)

Za kreację kampanii odpowiada agencja Upside, spot wyreżyserował Krzysztof Wiśniewski, a postprodukcję zrealizowała firma Chimney.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"