Cennik reklamowy TVN: 100 tys. zł za „Mam talent” i „Masterchefa”

W październikowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 0,4 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej - po ok. 100 tys. zł - trzeba wydać na reklamę przy programach rozrywkowych „Mam talent” i „Masterchef”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według nowego cennika TVN reklamy przy emitowanym w sobotę po godz. 20 „Mam talent” kosztują od 92,7 do 99,8 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty są cenami netto spotów 30-sekundowych). To nieco więcej niż przed rokiem, kiedy za reklamy przy programie trzeba było zapłacić od 83,7 do 98,7 tys. zł.

Ceny spotów przy drugim weekendowym show rozrywkowym - pokazywanym w niedzielne wieczory „Masterchefie” - wynoszą od 86 do 100,3 tys. zł. To znacznie więcej niż rok wcześniej - wtedy reklamy przy programie kosztowały od 73,3 do 85,1 tys. zł.

Nieco staniały za to w skali roku spoty przy czwartkowych odcinkach „Kuchennych rewolucji” - w październiku ub.r. ich ceny wynosiły od 80,1 do 89,1 tys. zł, a obecnie jest to od 57,9 do 89,1 tys. zł. Na reklamę przy „Bitwie o dom” trzeba wydać 40,8-47 tys. zł (przed rokiem w tym paśmie pokazywane były filmy, przy których najdroższy spot kosztował 42,8 tys. zł), przy talk-show Kuby Wojewódzkiego - maksymalnie 61,9 tys. zł (wobec 60,3 tys. zł rok wcześniej), a przy „Perfekcyjnej pani domu” - najwyżej 52,6 tys. zł (przed rokiem było to 54,9 tys. zł).

Wśród seriali najdrożsi dla reklamodawców są „Lekarze”, przy których spoty kosztują od 60,6 do 87,7 tys. zł (wobec 55,7-84,8 tys. zł przed rokiem). Za reklamę przy „Prawie Agaty” należy zapłacić maksymalnie 79 tys. zł (wobec 80,1 tys. zł w październiku ub.r.), a przy „Przepisie na życie” - 78,6 tys. zł (przed rokiem serial nie był emitowany). Spoty przy „Na Wspólnej” kosztują 71,3 tys. zł (tyle samo co rok wcześniej), a przy „W-11 Wydziale Śledczym” - 51,9-53,8 tys. zł (wobec 46-47 tys. zł).

Ceny reklam przy „Faktach” wynoszą 83,6 tys. zł (przy emisji w dzień powszedni), 72,4 tys. zł (emisja w sobotę) i 89,8 tys. zł (emisja w niedzielę). Przed rokiem spoty w tym paśmie kosztowały od 77,3 do 86,4 tys. zł.

Wśród pakietów GRP najdroższy jest ten skierowany do mężczyzn w wieku 16-39 lat - jeden GRP kosztuje w nim 11,87 tys. zł (950 zł więcej niż rok wcześniej). Natomiast jeden GRP w pakiecie do wszystkich widzów w wieku 16-49 kosztuje 7,43 tys. zł (tyle samo co przed rokiem).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online