„Kuchenne Rewolucje” i „Mam talent” najdroższe w cenniku reklamowym TVN na wrzesień

Ceny reklam we wrześniu br. w większości pasm są średnio kilkanaście procent wyższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić, podobnie jak przed rokiem, przy takich programach, jak „Kuchenne Rewolucje”, „Mam talent”, i „Masterchef”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

TVN wprowadza jesienną ramówkę 2 września. Wraz z nią na antenie stacji pojawi się kilka nowości, wśród nich program „Drzewo marzeń” i serial „Diagnoza”. Wracają też nowe edycje stałych pozycji programowych. I to właśnie przy nich Biuro Reklamy TVN Media wyceniło spoty najdrożej.

Najwięcej - 68,7 tys. zł - trzeba wydać na emisję 30-sekundowego spotu przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” (cena netto, bez rabatu). To 11,2 tys. zł więcej niż przed rokiem.

Niewiele mniej, bo 68,3 tys. zł kosztuje reklama przy sobotnim show „Mam talent”, który zadebiutuje na antenie 9 września. To z kolei 9 tys. zł drożej niż rok temu.

66,2 tys. zł kosztuje z kolei emisja spotu przy niedzielnym programie „Masterchef”, który pojawi się w TVN 10 września. Przy tym programie cena wzrosła w skali roku o 9,1 tys. zł.

Niewiele niższą cenę trzeba zapłacić przy teleturnieju prowadzonym przez Huberta Urbańskiego „Milionerzy” - maksymalna cena spotu wynosi 62,7 tys. zł. Na 61,1 tys. zł wyceniono natomiast spot przy pokazywanym w środowy wieczór programie „Azja Express” (przed rokiem kosztował 49,4 tys. zł).

Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową przy talk show „Kuba Wojewódzki” muszą liczyć się z wydatkiem do 42,4 tys. zł - to o 5,3 tys. zł więcej niż rok temu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/7-nowosci-jesienia-w-tvn-style-korwin-piotrowska-bosacka-i-nowak-ibisz-z-kolejnymi-programami ##

Wśród nadawanych na antenie TVN seriali najdroższe reklamy mają „Na Wspólnej” oraz nowa produkcja „Diagnoza”. Za spot przy nich trzeba zapłacić po 55 tys. zł. 7 tys. zł mniej kosztuje spot przy serialu „Druga szansa”, którego nowa seria pojawi się 11 września br. ( w ub.r. reklama przy nim kosztowała 46 tys. zł).

Nowością TVN jest program „Drzewo marzeń” z udziałem Mateusza Gesslera, który będzie nadawany w niedzielne popołudnia. Za reklamę przy nim trzeba zapłacić 26 tys. zł.

Z kolei najdroższe spoty przy „Faktach” to te przy ich niedzielnym wydaniu – kosztują 60,4 tys. zł (w ub.r. 52,5 tys. zł). W dni powszednie ich ceny są niższe i wynoszą 57,8 tys. zł (48,3 tys. zł rok temu).

Na spot przy serwisie sportowym trzeba wydać 51,9 tys. zł w niedziele i 49,9 tys. zł w dni robocze (rok temu było to odpowiednio 45,5  i 40,7 tys. zł).

Z kolei reklama przy prognozie pogody to wydatek 49,9 tys. zł w niedzielny wieczór i 44,6 tys. zł od poniedziałku do piątku (przed rokiem: 44,1 i 37,5 tys. zł).

TVN jako drugi po Telewizji Polskiej główny nadawca telewizyjny ogłosił cennik reklamowy na wrzesień. TVP podała ceny dzień wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów