83,4 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy „Kuchennych rewolucjach” (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). 2 tys. zł mniej kosztuje spot przy niedzielnej emisji serwisu sportowego (w dni powszednie jest taniej - 60,5 tys. zł).
Z kolei na 80,4 tys. zł wyceniono reklamę przy kulinarnym show „Masterchef”.
Przy kilku pozycjach programowych ceny reklam przekraczają 70 tys. zł. Za obecność w bloku reklamowym przy serialu „39 i pół tygodnia” reklamodawcy zapłacą 72 tys. zł, a przy „Mam talent” - 72,1 tys. zł. Na 72,9 tys. zł ustalono cenę przy „Milionerach”, a na 70,2 tys. zł wyceniono reklamę przy serialu „Pułapka”.
Tę produkcję od 22 października br. zastąpi nowy sezon serialu „Pod powierzchnią” - spot wtedy kosztować będzie 63,9 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani pojawieniem się przy programie „Top Model” muszą liczyć się z wydatkiem w wysokości 69,3 tys. zł, zaś przy programie „Starsza Pani musi fiknąć” - 53,9 tys. zł.

Za reklamę przy codziennie emitowanym serialu „Na Wspólnej” trzeba zapłacić 66,2 tys. zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dvb-t-ogladalnosc-sierpien-2019-tvp1-liderem-zoom-tv-do-gory,7170843121346689a ##
W środowe wieczory od 22 października br. TVN będzie emitować nowy program z udziałem Edyty Górniak „My Way”. Spot przy nim kosztuje 52,2 tys. zł.
Stawki reklam przy „Faktach” ustalono na 69,7 tys. zł dla emisji w dni robocze i 75,2 tys. zł w niedziele. Dla prognozy pogody wynoszą one odpowiednio: 56,8 tys. zł i 75,6 tys. zł.
TVN Media jako drugie, po Biurze Reklamy TVP, podało ceny reklam na październik.











