Centralny Port Komunikacyjny chwali się w reklamach, że jego budowę popiera 68 proc. Polaków

Trwa kampania reklamowa Centralnego Portu Komunikacyjnego, jej pierwszy etap przebiega pod hasłem „68 proc. Polaków popiera CPK”. - Podejmujemy szereg działań w celu informowania mieszkańców o zasadności naszych inwestycji, stanie przygotowań i faktycznych nastrojach dotyczących projektu - podkreśla Konrad Majszyk, rzecznik prasowy CPK.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Centralny Port Komunikacyjny chwali się w reklamach, że jego budowę popiera 68 proc. Polaków
Wizualizacja Centralnego Portu Komunikacyjnego, fot. materiały prasowe

Reklamy z dużym napisem „68 proc. Polaków popiera CPK” ukazały się już w ponad 30 tytułach prasowych i internetowych, m.in. z oferty wydawnictw Bauer, Bonnier Business Polska, Burda, Polska Press, Gremi Media, Infor, Ringier Axel Springer Polska i ZPR Media, a także w „Gazecie Polskiej”, „Wprost”, „Polityce” i „Działkowcu”.

To wynik sondażu telefonicznego przeprowadzonego jesienią ub.r. na zlecenie CPK na reprezentatywnej grupie Polaków.

W reklamie pod napisem jest kod QR odsyłający do serwisu CPKstory.pl, w którym opisano m.in. historię rozwoju kolei i lotnictwa w Polsce oraz dotychczasowe prace dotyczące Centralnego Portu Komunikacyjnego.

- Tak szeroko zakrojony projekt wymaga wielu inicjatyw i przygotowań. Pod tym względem rok 2021 był przełomowy – udało się przeprowadzić pierwsze transakcje zakupu gruntów w ramach Programu Dobrowolnych Nabyć, rozpoczęto prace przygotowawcze na 10 odcinkach linii kolejowych, a przede wszystkim – wskazano tzw. preferowaną lokalizację lotniska. W planach do odhaczenia jest wiele punktów, przede wszystkim wytyczenie dokładnych przebiegów nowych szlaków kolejowych, po których będzie jeździł najnowocześniejszy tabor. Kto wie, może czeka nas podróż w pociągach panoramicznych jak w Szwajcarii? - czytamy w serwisie.

grafika

Kampania będzie miała kolejne odsłony. Jest zaplanowana do przełomu września i października.

- Niestety, w sprawie inwestycji CPK rozpowszechnianych jest wiele nieprawdziwych tez . Projekt stał się też obiektem ataków politycznych. To właśnie dlatego podejmujemy szereg działań w celu informowania mieszkańców o zasadności naszych inwestycji, stanie przygotowań i faktycznych nastrojach dotyczących projektu - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Majszyk, rzecznik prasowy CPK.

- Chcemy, żeby ta kampania była zachętą do pogłębienia wiedzy na temat projektu CPK. Chcemy, żeby zachęciła jak najwięcej osób do poszukania u źródła informacji na jego temat. Mamy nadzieję, że stanie się przyczynkiem do dyskusji na temat rozwiązań proponowanych przez CPK, związanych z nimi wyzwań i wynikających z nich korzyści - dodaje.

Za wszystkie działania dotyczące akcji (kreację, strategię, planowanie i zakup mediów) odpowiada zespół Centralnego Portu Komunikacyjnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu