Gorący temat

Dominic D’Angelica wycięty z finału „Top Model”. TVN przeprasza widzów, pieniądze z SMS-ów na cel charytatywny

WIĘCEJ

Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-02-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Pro-sprzedażowe działania marketingowe Redanu

Nowoczesna kampania reklamowa, atrakcyjne witryny i intensywna komunikacja w Internecie to działania, którymi Grupa Redan zamierza przyciągnąć nowych klientów do swoich sklepów. Karty podarunkowe, specjalne linie odzieżowe i program lojalnościowy to rozwiązania, którymi właściciel marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash chce pracować nad relacjami z klientami oraz zintensyfikować sprzedaż.

„Celem wiosennej kampanii jest podkreślenie uniwersalności kolekcji naszych marek modowych. Koncepcję komunikacji oparliśmy o hasło przewodnie – Express yourself, które zachęca do prezentacji indywidualnej osobowości, modowej otwartości i stylizacyjnych poszukiwań.” – powiedział Michał Kałużyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A. – „Dlatego do współpracy zaprosiliśmy trzy modelki, o różnej urodzie i usposobieniu: Marzenę Pokrzywińską, Dorotę Czaję – twarz kampanii w minionym sezonie oraz Michalinę Manios – finalistkę programu Top Model.”

Reklamy z innowacyjnymi fotografiami, wykorzystującymi „efekt z rzutnika”, znajdą sięw magazynach Twój Styl, Elle, In Style, Glamour, Gala – najpoczytniejszych tytułach o modziei trendach oraz w pismach shoppingowych: Avanti i Hot. Zdjęcia promujące nową kolekcję ukażą się także na witrynach sklepowych, których atrakcyjne aranżacje uzupełnią promocje asortymentowe. Najbliższa odsłona witryn odbędzie się już niebawem w związku z nadchodzącymi walentynkami.

Kampanię reklamową będą wspierały działania mające na celu budowanie pozytywnych relacji z klientami. Wśród nich kluczowe będą: fanpage Top Secret na Facebooku, współpraca z blogerami i komentatorami mody oraz wzmożona aktywność w Internecie (kampanie produktowe prezentujące kolekcje Top Secret oraz konkursy promujące sklep on-line. Bliski kontakt z klientami zapewnia prowadzony od roku program lojalnościowy Collection Club, zrzeszający blisko 127 tys. uczestników. Jego uzupełnieniem są karty podarunkowe, wprowadzone w grudniu do sieci salonów stacjonarnych Top Secret&Friends, Top Secret oraz Troll, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Karty zostały wprowadzone w celu rozszerzenia oferty, pozyskania nowych oraz zwiększenie lojalności stałych klientów, kupujących ubrania z przeznaczeniem na prezent.

Marka Top Secret podjęła także specjalną współpracę z miesięcznikiem Claudia – jednym z najbardziej popularnych pism kobiecych. Pod koniec lutego w sklepach Top Secret oraz na łamach Claudii pojawi się wspólna kolekcja Claudia&Top Secret oraz dostępny będzie marcowy numer pisma z kuponem uprawniającym do zniżki na ubrania z tej linii.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ