Cezary Pazura i Ewa Kasprzyk w kampanii edukacyjnej Fundacji Warszawski Instytut Bankowości

Cezary Pazura i Ewa Kasprzyk zostali twarzami kolejnej edycji kampanii edukacyjnej sektora bankowego “Bankowcy dla CyberEdukacji”,

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cezary Pazura i Ewa Kasprzyk w kampanii edukacyjnej Fundacji Warszawski Instytut Bankowości

Akcja edukacyjna “Bankowcy dla CyberEdukacji " koordynowana jest przez Fundację Warszawski Instytut Bankowości we współpracy ze Związkiem Banków Polskich. Dotychczas w ramach pięciu edycji, zrealizowano 120 odcinków edukacyjnych z udziałem blisko 100 ekspertów i znanych osób.

Celem kampanii jest edukacja w zakresie zagadnień dotyczących bezpieczeństwa finansów, zakupów online, ochrony tożsamości czy uświadomienia na temat szans i zagrożeń związanych z aktywnością w cyberprzestrzeni.

We wspólne działania zaangażowane są największe banki w Polsce, eksperci oraz znani i lubiani goście, którzy opowiadają widzom o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo w internecie. Tegoroczni ambasadorzy dołączyli do grona takich osób jak m.in. aktor Michał Piela, standuperzy Michał Kempa i Piotr Szumowski, satyrycy Artur Andrus i Grzegorz Halama czy dziennikarze Maciej Orłoś i Beata Tadla, którzy uczestniczyli w poprzednich edycjach kampanii.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklamy-inwestycje-jak-nie-dac-sie-oszukac-celebryci-znane-osoby ##

Forex, fake newsy, wyłudzenia w kampanii “Bankowcy dla CyberEdukacji

Nowa odsłona kampanii to aktualne tematy i nowi ambasadorzy - Ewa Kasprzyk i Cezary Pazura.

– To bardzo ważne i potrzebne. Kilka lat temu zrobiłem zdjęcie biletu lotniczego i wrzuciłem do mediów społecznościowych. Głupie, ale prawdziwe… Dziś już bym tego nie zrobił – opowiadał na planie filmowym Cezary Pazura. – Mam koleżankę, która online padła ofiarą oszusta matrymonialnego. To się dzieje naprawdę, choć brzmi jak fabuła filmu – wspominała Ewa Kasprzyk.

Oszustwa na rynku Forex, problem fake newsów, ochrona danych osobowych i uwierzytelniających, wyłudzenia na znajomego, czy oszustwa matrymonialne – to niektóre z tematów poruszanych w nowej odsłonie kampanii. Trafią one do bardzo szerokiej grupy odbiorczej – uczniów szkół podstawowych, szkół średnich, studentów oraz seniorów. Będą wykorzystywane zarówno podczas spotkań bezpośrednich, jak i promowane we własnych kanałach komunikacji oraz mediach różnego rodzaju i zasięgu. Istnieje także możliwość ich bezpłatnego udostępnienia za porozumieniem z organizatorami.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rzad-walka-dezinformacja-janusz-cieszynski ##

Kampania filmowa „Bankowcy dla CyberEdukacji” realizowana jest przez Fundację Warszawski Instytut Bankowości, a patronuje jej Związek Banków Polskich. Kampanię finansowo i merytorycznie wspierają wszystkie największe banki w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online