Kampania ma na celu zwiększenie świadomości włoskiej marki pomp ciepła na polskim rynku. Agencja Change Serviceplan przez hasło "Ciepło, cieplej, Ariston" w przejrzysty sposób nawiązuje do kultowej gry z dzieciństwa "ciepło-zimno". Działania skierowane są do klientów, dla których przy wyborze pomp ciepła ważna jest innowacyjność oferowanych rozwiązań oraz aspekt ekonomiczny i technologiczny.
Kampania online obejmuje materiały wideo (spoty: 15-sekundowe i 6-sekundowe), reklamy display oraz treści w mediach społecznościowych. Przygotowane kreacje mają charakter wizerunkowy oraz produktowy.

Za strategię komunikacji, przygotowanie konceptu kreatywnego na rynek polski oraz produkcję materiałów do kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan. Zakup i planowanie mediów realizowany jest w ramach Group One.
Agencja Change Serviceplan została wyłoniona w drodze przetargu ogłoszonego przez Ariston Polska w lipcu tego roku. Firma nie podaje liczby i nazw pozostałych agencji biorących udział w tym postępowaniu.











