Akcja wprowadzająca na rynek nowy model BMW serii 3 obejmuje m.in spot reklamowy, w którym pokazane są zalety auta. "Radość z jazdy w każdej sytuacji" - słychać w spocie. Hasło “Zawsze na prowadzeniu” podkreśla jeszcze bardziej sportowe wrażenia z jazdy, nowy język designu i liczne rozwiązania pozycjonujące model w klasie premium.
Spot emitowany jest w telewizji. Komunikację uzupełniają reklamy na nośnikach zewnętrznych, w online, kanałach social media oraz w salonach sprzedaży.
- Po 2 latach lokalnej pracy dla BMW, rozszerzamy nasze działania. Wskakujemy na poziom regionalny, co jest dla nas wyzwaniem, ale przede wszystkich docenieniem i potwierdzeniem naszych kompetencji, związanych z dotychczasową pracą na polskim rynku - mówi Michał Tyburcy, business director Change Serviceplan.
Kampania wystartowała 9 marca wraz z premierą nowego modelu BMW w salonach.

Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.











