Change Serviceplan wygrywa przetarg na kampanię reklamową Pudliszek

Agencja Change Serviceplan, należąca do Group One, wygrała przetarg na realizację kampanii reklamowej koncentratu pomidorowego Pudliszki (HJ Heinz Polska).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach wygranego przetargu, agencja zrealizuje kolejną odsłonę kampanii pod szyldem „Ten smak nie jest kwestią przypadku!”. Firma nie precyzuje, kiedy kampania wystartuje.

Change Serviceplan (wcześniej jako Change Integrated) ma już na koncie kilka realizacji dla Pudliszek, w ramach platformy komunikacyjnej „Ten smak nie jest kwestią przypadku!”.

Change pracuje dla marki od 2013 roku. Wtedy reklamowała ketchup tej marki, rok później zaś makaron Bogactwo Błonnika. W 2015 roku agencja współtworzyła kampanię ketchupu Pudliszek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"