Wpływy zostaną w całości przekazane Fundacji TV Puls „Pod Dębem”, działającej na rzecz poprawy jakości życia Seniorów w Polsce.
- Ten rok jest zupełnie inny, bezprecedensowy. Sytuacja wymaga od nas wszystkich uruchomienia wyjątkowych pokładów empatii i zrozumienia dla potrzeb Seniorów. Staramy się, aby naszym bliskim nie zabrakło niczego. Pamiętajmy jednak, że wśród nas żyją samotne osoby w starszym wieku, często zagubione, wręcz przerażone, bez możliwości zaspokojenia nawet najbardziej podstawowych potrzeb. Drobny gest pomocy może okazać się dla nich prawdziwym wsparciem - uczyńmy te święta lepszymi - komentuje Erin Dąbska, pomysłodawczyni, założycielka i prezes Fundacji.

Kanały TV Puls i Puls 2 już emitują spoty promujące blok.
- W ten szczególny czas Telewizja Puls, wraz ze swoimi Partnerami, jeszcze mocniej niż zazwyczaj wesprze podopiecznych Fundacji TV Puls „Pod Dębem”. Mamy również nadzieję, że charytatywny blok reklamowy #PulsSeniorom przyczyni się do upowszechniania wiedzy na temat trudnej sytuacji Seniorów w Polsce - dodaje Dariusz Dąbski, prezes zarządu Telewizji Puls.
Charytatywny blok reklamowy #PulsSeniorom TV Puls pokaże w Wigilię o godz. 18.00 (przed filmem Roberta Zemeckisa „Opowieść wigilijna”).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mikolajkowy-blok-reklamowy-2020-ile-dla-chorych-dzieci,7170421475972737a ##











