Naklejki na ubrania w promocji chrupek Cheetos (wideo)

Ruszyła kampania promująca chrupki Cheetos (produkowane przez firmę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo), w której do zdobycia są naklejki na ubrania. Za realizację akcji odpowiada agencja Avanti.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Naklejki na ubrania w promocji chrupek Cheetos (wideo)

W ramach kampanii w niektórych opakowaniach chrupek Cheetos znajdują się zafoliowane naklejki na ubrania. Ogółem są dostępne z 50 różnymi wzorami: z efektem neonu i świecące w ciemności.

Naklejki będą dostępne w opakowaniach Cheetos do końca sierpnia. Za obsługę promocji odpowiada agencja reklamowa Avanti.

 

Akcję wspiera kampania reklamowa, w której występuje charakterystyczny gepard, brand hero marki Cheetos.

Od 6 maja działania realizowane są w internecie (Facebook, Instagram, YouTube). 13 maja wystartuje telewizyjna odsłona oraz działania z udziałem influencerów na platformach Instagram i Tik Tok.

Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych