Współpraca Cheil Poland z PKO BP, nawiązana w wyniku przetargu, rozpoczęła się z początkiem lipca.
- Oczywiście, przyjmujemy wynik tego niełatwego przetargu z satysfakcją. Chcemy proponować naszemu nowemu Klientowi rozwiązania nie tylko w zakresie kampanii reklamowych, ale i usprawniających obsługę Klienta w kanałach digitalowych, jak i w tradycyjnych oddziałach - komentuje Kamil Majewski dyrektor kreatywny agencji Cheil Poland.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pko-bp-wyniki-i-kwartal-2020-ponad-pol-miliarda-zysku-netto ##
Główną agencją obsługującą PKO BP w digitalu pozostaje Artegence.
PKO BP prowadzi także przetarg na obsługę reklamową ATL. Umowa z obsługującą klienta w tym za zakresie Agencją Warszawa wygasła w czerwcu. Obsługą budżetu mediowego zajmuje się Havas Media.
W czasie epidemii koronawirusa bank prowadził akcję wizerunkową pod hasłem „Ludzie, na których można liczyć”.












