Aby wziąć udział w loterii, należy kupić piwo Warka Jasne Pełne w promocyjnym opakowaniu (butelki i puszki) i sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką umieszczony jest napis informujący o wygranej. Nagrodę - paczkę chipsów Lay’s (80 g) - można odebrać w każdym sklepie biorącym udział w promocji. Sprzedaż promocyjna produktów będzie trwała do 15 lipca br., natomiast kapsle i zawleczki można wymieniać na nagrody do 31 sierpnia br.
Loterię wspiera kampania telewizyjna w kanałach ogólnopolskich. Spot, emitowany od czwartku, utrzymany jest w konwencji „Planety Warka” - idealnego męskiego świata. Działania reklamowe obejmują również internet oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
- Jako marka od lat zaangażowana w futbol, a obecnie oficjalny sponsor Ligi Europy, w naszej kampanii promujemy zestaw piwa Warka i chipsów Lay's jako najlepszy zestaw do oglądania „wielkiej piłki” - komentuje Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec.

Kreację nowej komunikacji stworzyła agencja Lvov. Działania w internecie realizuje agencja The Digitals (grupa S/F), a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotów jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Wsparcie PR zapewnia Roots PR.











