Główne elementy nowego logotypu Lay’s mają symbolizować świat tej marki. W grafice są charakterystyczny żółty motyw słońca, czerwona wstążka odnosząca się do jakości ziemniaków, z których wytwarzane są chipsy Lay’s, oraz tło nawiązujące do drewnianych skrzyń, w których przechowuje się zebrane plony. Wokół logo widoczne są promienie światła.
W logo zastosowano czcionkę z kątami skierowanymi do góry, co ma nadawać projektowi lekkości i energii oraz odzwierciedlać nowoczesny, a zarazem radosny charakter marki.

– Nowy design to ukłon w stronę wszystkich rolników, którzy uprawiają ziemniaki do produkcji naszych przekąsek, a także zaproszenie konsumentów, by na nowo odkryli prawdziwą radość i smak, które zawsze wyróżniały Lay’s. To kolejny rozdział w prawie stuletniej historii marki – podkreśla Anna Mitura, dyrektor marketingu PepsiCo w Europie Środkowej i Bałkanach.
– Ta zmiana to nie tylko nowe opakowanie, ale przede wszystkim podkreślenie tego, co w chipsach Lay’s najważniejsze – ich jakości – dodaje.
Nowa identyfikacja marki będzie wprowadzana stopniowo na poszczególnych rynkach. W Polsce pierwsze opakowania z nowym logo pojawią się na sklepowych półkach w drugiej połowie 2026 roku.











