Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo

Marka chipsów ziemniaczanych Lay’s (należąca do koncernu PepsiCo) wprowadza globalnie nową identyfikację wizualną. W Polsce zmienione opakowania Lay’s pojawią się w sprzedaży w drugiej połowie 2026 roku.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo
Nowe logo chipsów Lay's

Główne elementy nowego logotypu Lay’s mają symbolizować świat tej marki. W grafice są charakterystyczny żółty motyw słońca, czerwona wstążka odnosząca się do jakości ziemniaków, z których wytwarzane są chipsy Lay’s, oraz tło nawiązujące do drewnianych skrzyń, w których przechowuje się zebrane plony. Wokół logo widoczne są promienie światła.

W logo zastosowano czcionkę z kątami skierowanymi do góry, co ma nadawać projektowi lekkości i energii oraz odzwierciedlać nowoczesny, a zarazem radosny charakter marki.

Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe © Licencjodawca

– Nowy design to ukłon w stronę wszystkich rolników, którzy uprawiają ziemniaki do produkcji naszych przekąsek, a także zaproszenie konsumentów, by na nowo odkryli prawdziwą radość i smak, które zawsze wyróżniały Lay’s. To kolejny rozdział w prawie stuletniej historii marki – podkreśla Anna Mitura, dyrektor marketingu PepsiCo w Europie Środkowej i Bałkanach.

– Ta zmiana to nie tylko nowe opakowanie, ale przede wszystkim podkreślenie tego, co w chipsach Lay’s najważniejsze – ich jakości – dodaje.

Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe © Licencjodawca

Nowa identyfikacja marki będzie wprowadzana stopniowo na poszczególnych rynkach. W Polsce pierwsze opakowania z nowym logo pojawią się na sklepowych półkach w drugiej połowie 2026 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"