Chris Garbutt: z Ogilvy&Mather na global creative presidenta w TBWA

Chris Garbutt, dotychczas związany z agencją Ogilvy&Mather, objął stanowiska global creative president oraz chief creative officer w agencji TBWA. Będzie pracować w jej biurze w Nowym Jorku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Garbutt ostatnio pracował w Ogilvy&Mather New York/East Coast jako dyrektor kreatywny. Przeszedł tu w 2014 roku z Ogilvy we Francji, gdzie zajmował identyczne stanowisko .

Funkcja global creative president w TBWA była nieobsadzona od stycznia br., kiedy to pełniący ją Rob Schwartz został mianowany CEO w TBWA/Chiat/Day.

Garbutt jako global creative president będzie nadzorował kreację dla globalnych klientów agencji, takich jak Nissan, Mc Donald's, Adidas, Pernod Ricard.

Kilka lat wcześniej pracował w TBWA, m.in. w Paryżu. Karierę zawodową rozpoczynał w TBWA w RPA w 1997 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu