Bohaterkami kampanii są trzy przebojowe kobiety, które chcą się zmienić, a pomaga im w tym kompleksowy program odchudzający Be Slim 3. Podsumowuje to hasło „Be Slim 3. Chudnij z potrójną siłą!”.
- Tak mógłby wyglądać trailer serialu o nowoczesnych kobietach żyjących w wielkim mieście. Efekt ten udało się osiągnąć dzięki dynamicznemu tempu narracji, zaproszeniu do współpracy lektora, którego głos jest doskonale znany widzom z filmów oraz zastosowaniu split screenu - zabiegu dzielenia ekranu, typowego dla zwiastunów - opisuje spot Dominik Gil, dyrektor zarządzający agencji Eskadra, która przygotowała strategię i kreację kampanii.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spot 30- i 15-sekundowy w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych), internet (serwisy VoD, YouTube), prasę oraz materiały POS. Potrwa do 3 maja.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.











