Liderem sprzedaży w maju br. wśród tygodników poradnikowych była tak jak rok wcześniej “Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer). Jej rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 293 982 egz. i było o 3 proc. wyższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu” (Edipresse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem wzrosło aż o 34,3 proc. do 253 612 egz. Od 12 lipca br. “Pani Domu” jest już tygodnikiem.
Na trzecim miejscu uplasował się „Naj”, wydawany przez G+J Polska, który zanotował w maju br. wynik na poziomie 151 093 egz., co oznacza spadek o 11,5 proc. Od 10 czerwca br. pismo to zostało przekształcone w miesięcznik.
Porównując dane z maja br. do danych z kwietnia widać, że zyskały “Chwila dla Ciebie” i “Naj” - z tymże ten pierwszy tytuł zanotował wzrost o 4,5 proc., a ten drugi – aż o 30,7 proc. Spadło natomiast rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” - o 1,7 proc.












