Ciekawe metody badawcze na Marketing & Technology Expo

W dniach 18-19 listopada 2014 roku odbędzie się w Warszawie IV edycja Kongresu Dyrektorów Marketingu oraz Marketing & Technology Expo. Wśród zaproszonych gości oraz wystawców będzie również agencja badawcza ABR SESTA, która zaprezentuje najnowsze metody badawcze.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

ABS SESTA przygotowała specjalne stoisko, znajdujące się w strefie bezpłatnej rejestracji, na którym uczestnicy Kongresu będą mieli możliwość zapoznania się z nowoczesnymi metodami badawczymi takimi jak neuromarketing (EEG i Eyetracking), NPVO - obserwacja nieuczestnicząca wideo oraz crowdcourcing. Jednocześnie prezes ABR SESTA Sebastian Starzyński wygłosi prelekcję na temat nowych technologii pt. „Przekroczyliśmy Rubikon - jak technologie umożliwią rewolucję społeczno-biznesową”. – Świat pod względem technologicznym zmienia się coraz szybciej, ilość i szybkość przetwarzanych danych rośnie wykładniczo, jednak do tej pory nie obserwowaliśmy tak dynamicznych zmian w obszarze prowadzenia biznesu i organizacji społeczeństwa. Nowe technologie umożliwią rewolucje w tych obszarach, a jakie to technologie i jaki mają potencjał będzie można usłyszeć podczas prezentacji, mówi prezes ABR SESTA Sebastian  Starzyński.

Na stoisku dostępny będzie sprzęt, który jest niezbędny do prowadzenia badań neuromarketingowych m.in. eyetracker stacjonarny oraz EEG. Zainteresowane osoby będą mogły wziąć udział w przykładowym badaniu oraz zobaczyć, jak reagował ich mózg i wzrok na różne obrazy i hasła. Jednocześnie będzie można uzyskać informację, w jakich obszarach wykorzystywane są wskazane technologie ze względu na ich większą precyzję i wiarygodność danych, a gdzie nie powinno się ich używać i jakie błędy można popełnić.

Drugą atrakcją będzie zaprezentowanie systemu do NPVO, czyli obserwacji nieuczestniczącej wideo, podczas której można będzie obejrzeć filmy nagrane w sklepach na potrzeby badań. Przedstawiciele agencji pokażą, jak realizuje się badanie oraz zaprezentują możliwości ich zastosowania w takich obszarach, jak optymalizacja komunikacji marketingowej w punktach handlowych i usługowych.

Ponadto uczestnicy uzyskają informacje od ekspertów ABR SESTA na temat rozwoju nowych trendów technologicznych, w tym Internetu rzeczy, Big Data, gamifikacji, sposobów komunikacji w przyszłości oraz badań marketingowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów