„Cieszę się, że to zrobiłem” - Nationale-Nederlanden promuje profilaktyczne badania onkologiczne (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Nationale-Nederlanden zaczęła kampanię reklamową zachęcającą do profilaktycznych badań lekarskich związanych z chorobami nowotworowymi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Focus Advantage, Prime Time i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Cieszę się, że to zrobiłem” - Nationale-Nederlanden promuje profilaktyczne badania onkologiczne (wideo)

W ramach kampanii Nationale-Nederlanden zorganizuje cykl eventów w galeriach handlowych w największych miastach. Podczas wydarzeń można będzie przebadać się pod kątem najczęściej występujących nowotworów i skorzystać z porad lekarzy. Każdy po badaniu otrzyma bieliznę o sportowym kroju z hasłem „Cieszę się, że to zrobiłem/am”, która ma symbolizować troskę o nasze ciało, a także nawiązywać do oswojenia swojej intymności przed wizytą u lekarza. Bielizna będzie też sprzedawana, a całość przychodów zostanie przekazana na finansowanie badań mammograficznych.

Ponadto na stronie NN.pl będzie można przy użyciu odpowiedniej aplikacji przesyłać e-maile do znajomych zachęcające ich do wizyty u lekarza. Za każdą taką wiadomość, potwierdzoną przez odbiorcę, Nationale-Nederlanden przekaże 10 zł na rzecz realizacji mammografii w miejscowościach o najniższej w Polsce dostępności takich badań.

Firma, do połowy br. działająca pod nazwą ING Życie, od kilku lat podkreśla też znaczenie profilaktyki w reklamach polisy na wypadek choroby nowotworowej. Poprzednie takie kampanie były realizowane pod hasłem „Zrób rakowi wspak”.

 

Ambasadorami nowej akcji są trenerka kulinarna Marta Wajda oraz trener sportów walki Grzegorz Sobieszek. W spotach opowiadają o przełamywaniu lęku przed badaniem profilaktycznym dotyczącym chorób nowotworowych.

Spot z Wajdą będzie emitowany w internecie (na YouTubie i w serwisach VoD), a z Sobieszkiem - w telewizji (m.in. w TVN i Polsacie).

 

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Focus Advantage odpowiadająca też za działania w internecie. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Prime Time, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"