Ciszewski Financial Communications i Dom Badawczy Maison badają razem w finansach, nieruchomościach i usługach profesjonalnych

Od kwietnia 2010 roku Ciszewski Financial Communications i Dom Badawczy Maison rozpoczną bliską współpracę przy realizacji badań dla firm z branży finansowej, nieruchomości oraz usług profesjonalnych. Połączone siły obu firm pozwolą na tworzenie badań głębiej wnikających w poszczególne zagadnienia związane z poszczególnymi produktami, czy branżami, a rekomendacje z przeprowadzonych badań zostaną uzupełnione o konkretne rozwiązania marketingowe możliwe do zastosowania.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jako firma doradztwa komunikacyjnego pracująca ze specjalistycznymi branżami takimi, jak finanse, nieruchomości, czy usługi profesjonalne, wielokrotnie stykaliśmy się z badaniami, które dotyczyły bardzo ogólnych zagadnień, a nie wnikały w to, co dla danego produktu, usługi, czy segmentu Klientów było najbardziej istotne. Im głębiej jesteśmy w stanie zbadać dane zagadnienie, tym bardziej precyzyjną strategię marketingową możemy wdrożyć – mówi Paweł Tomczuk, Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications.

Połączenie sił pozwoli na lepszy dobór narzędzi badawczych oraz bardziej precyzyjne opracowanie narzędzi komunikacji. Konsultanci Ciszewski Financial Communications będą blisko pracować w fazie przygotowania oferty dostarczając zarówno informacji o pozycji danej firmy na rynku, specyfice produktów i usług, a także kluczowych problemach, z jakimi w danych obszarach stykają się firmy. Firmy będą również współpracować nad przełożeniem wyników na konkretne rekomendacje dla strategii komunikacji. Oprócz głównych kierunków działań, wskazywane będą kluczowe obszary, a także konkretne działania taktyczne i przykłady praktyk, które pozwolą na skuteczne rozwiązanie konkretnych problemów marketingowych określonych w badaniach.

Dzięki współpracy z Ciszewski Financial Communications będziemy mogli znacznie głębiej wnikać w złożoną problematykę produktów, usług i marek firm z branży finansowej, konsultingowej oraz nieruchomości. Współpraca ta daje nam także ważną dla badacza pewność, że wyniki jego pracy nie zostaną pozostawione w próżni, ale już na poziomie raportu z badania zostaną przekute na konkretne propozycje działań komunikacyjnych – mówi prof. UW dr hab. Dominika Maison, Prezes Domu Badawczego Maison.

Do nawiązania współpracy skłoniło nas doświadczenie współpracy z Klientami i spojrzenie z ich perspektywy. Dla Klienta największym wysiłkiem we współpracy z agencją badawczą jest przedstawienie złożonych uwarunkowań ich branży, produktów oraz usług. W proponowanym przez nas modelu zdejmujemy ten ciężar z ramion Klienta. Dzięki takiej współpracy końcowy raport będzie zawierał rekomendacje dotyczące zarówno głównych kierunków strategii komunikacji, jak i konkretnych działań taktycznych rekomendowanych do wdrożenia. Dzięki temu Klient może od razu przejść od wyników do realizacji działań i już po ich przeprowadzeniu ma wstępną rekomendację tego, jakie działania może podjąć – podsumowują korzyści z rozpoczętej współpracy Dominika Maison i Paweł Tomczuk.

Dom Badawczy Maison istnieje na rynku od 2005 roku i od początku istnienia realizował liczne badania jakościowe i ilościowe dla firm z branży finansowej. Są wśród nich zarówno badania dla największych firm oferujących usługi finansowe (m.in. Aviva, Pekao), jak i pogłębione badania postaw i zachowań finansowych diagnozujące psychologiczne uwarunkowania takich działań jak inwestowanie, oszczędzanie i korzystanie z usług finansowych (między innymi we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim). Od 2009 roku Dom Badawczy Maison prowadzi cykliczne badanie postaw ekonomicznych Polaków Money Track.

Ciszewski Financial Communications to pierwsza w Europie Środkowo-Wschodniej firma wyspecjalizowana w doradztwie i działaniach komunikacyjnych dla firm z branży finansowej, nieruchomości. Oferuje usługi z zakresu doradztwa w zakresie strategii komunikacji, public relations, komunikacji wewnętrznej, komunikacji kryzysowej, komunikacji marketingowej, social media i Internet oraz organizuje szkolenia i eventy. Wśród obecnych i byłych klientów Ciszewski Financial Communications są takie firmy jak: Gold Finance, Legg Mason TFI, New World Alternative Investments, Saski Partners, Dom Maklerski BZ WBK, Pocztylion OFE, Dexia Asset Management, Credit Suisse Asset Management, BZ WBK, Invigo, Ernst & Young, Credit Agricole, mBank, Amplico, Neinver, Capgemini, Raiffeisen-Leasing Polska, Azimutus S.A., Citibank, KRUK S.A. czy Capgemini. Agencja została wyróżniona Złotych Spinaczy za projekt „Struktury, z którymi warto”, który został zrealizowany dla DM BZ WBK. Ciszewski Financial Communications jest przedstawicielem sieci Penrose Financial na regionie CEE. Większościowym udziałowcem CFC jest Ciszewski Public Relations S.A., jedna z najstarszych i największych agencji w Polsce, zdobywca tytułu "Agencji Roku 2009" w konkursie Impactory oraz przedstawiciel Golin Harris - "Agencji roku 2010 na Świecie" wg magazynu PR Week - w Polsce.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"