Ciszewski MSL dla Da Vinci Learning

W styczniu 2012 roku, agencja Ciszewski MSL należąca do Publicis Groupe rozpoczęła współpracę z telewizyjnym kanałem edukacyjnym Da Vinci Learning. Umowa została podpisana na okres 6 miesięcy. Jest to kolejny klient z segmentu medialnego, który zaufał kompetencjom i doświadczeniu agencji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Da Vinci Learning to edukacyjna stacja telewizyjna przeznaczona dla dzieci i młodzieży, założona przez Ferdynanda Habsburga, stryjecznego wnuka cesarza Karola I Habsburga. Da Vinci Learning jest jednym z czołowych telewizyjnych kanałów edukacyjnych w Europie. W Polsce oraz innych krajach Europy (w Turcji, Rumunii, Bułgarii, Rosji, Macedonii, Słowenii, Ukrainie i na Węgrzech) stacja pojawiła się 15 września 2007 roku. Aktualnie posiada 5 mln subskrybentów w 12 krajach. Program stacji ma ułatwić uczenie się i przyswajanie informacji przez dzieci i młodzież. Celem jest edukacja bez wysiłku poprzez oglądanie telewizji. Stacja skupia się na tematyce przyrodniczej, społecznej oraz naukach o ziemi. Oferta programowa Da Vinci Learning jest skierowana przede wszystkim do młodszych widzów, ale jej odbiorcami mogą być także dorośli.

Da Vinci Learning to kolejny podmiot z segmentu medialnego w portfolio Ciszewski MSL. Do grona naszych klientów należą Grupa EUROZET, ITI oraz Agora. Cieszymy się, że nasze wieloletnie doświadczenie będziemy mogli wykorzystać na rzecz nowego partnera biznesowego - powiedział Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL.

Do zadań agencji należy pozycjonowanie Da Vinci Learning jako rzetelnego oraz wartościowego źródła edukacji dzieci i młodzieży. W ramach współpracy zrealizowane zostaną także działania eventowe i ambientowe, mające na celu silne zaangażowanie konsumentów nie tylko przed telewizorami. Projekt zakłada także działania wykorzystujące kanały komunikacji internetowej, w tym dedykowaną platformę oraz fan page stacji na Facebooku.

Za obsługę stacji odpowiada dział Consumer Goods & Lifestyle Ciszewski MSL, kierowany przez Zofię Bugajną.

O MSLGROUP

MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz  atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.

Dowiedz się o nas więcej: www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.

O Publicis Groupe

Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.

WWW: publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"